This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doet iedereen met dit fijne lange weekend?

euh staat nog weinig in de planning, om bepaalde redenen ben ik behoorlijk down.
ws word het beetje aan mn rox werken en in de zon zitten enzo.
en naturlijk rijden 8)

Eerst gisteren examenfeestje gehad, was wel tof..

Vandaag zou ik eerst naar Jubbega gaan maar door omstandigheden ging dit dus niet door . Dus ga ik zo eerst maar ff de nieuwe zonneligbankstoel in elkaar zetten en daarna ff naar de Praxis. Ben van plan om vandaag met achterkappen te spuiten en dan is mijn zippie af qua uiterlijk.

Morgen ff dingen voor volgend jaar regelen met inschrijven voor school enz. Ook plaats ik denk morgen even een ubertopic (wacht maar af ). En natuurlijk werken morgenavond @ pizzaria..

Inderdaad Bierbekjoewen/BBQ'en... Moet dalijk maar eens gaan opbouwen Kom gezellig naar mij Jeroen, krijg je een fles bier :*

Verder hoorde ik net een zielig mannetje moet powerfiltert langs rijden, dus die ga ik strax ff pesten

Vanmiddag voetbal kijken natuurlijk .....en een beetje zonnen, morgen waarschijnlijk hele dag met neef mee achterop @ motor = verslavend.
En nog een beetje me scoot opknappen.

we gaan asch zn scooter afstellen. ik ga nog met mn beta bezig. vanavond ff werken á 200% loon. morgen ff de stad in beetje voor zomerkleding rondkijken en proberen een schaalmodel ducatie 996 te scoren. vrijdagavond bieren

Ik ga mijn mislukte motorskelter omlassen tot een aanhangertje voor achter me straat batavus om.. me race batavus naar lelystad te sleuren

net het xt550 blok eronder vandaan gesloopt

Voetbal?

Is er Amstel Cup finale ofzo vandaag..

Gisteren was die wedstrijd redelijk kansloos heb ik van teletekst vernomen.

zo maar is naar het strand, gister examenfeest gehad muhahah al die leraren daar handjeklap geven enzwo 8P

ik lijd pijn :|

dinsdag zijn mn amandelen eruit gehaald, dus heb nu erg veel pijn..verveel me helemaal dood, en kan bijna niks eten alleen beetje soep en beetje brood.. ben nu wel veel ijsjes aan het eten, dat is dat wel weer relaxt.. mja hopelijk over een paar dagen is het over, en hopelijk is het dan nog steeds lekker weer, want ik zit met dit weer binnen, en dat trek ik niet :|

Zondag ajax kijken??? vandaag zijn de laatste wedstrijden en zoals ik net zei, ga ik ze kijken

Barbeque is wel tof ja Denk dat ik dat volgende week ff ga organiseren ofzo... (mag jij ook komen Bart )

Beterschap Mike! Lees maar lekker veel hier, om van je n00b-igheid af te komen

Originally posted by Jeroen
Barbeque is wel tof ja Denk dat ik dat volgende week ff ga organiseren ofzo... (mag jij ook komen Bart )

Volgende week moet ik weer stage lopen, en bovendien leren voor m'n her-tentamens [ik hoop dat het dan 5 graden is, en stortregent :|]... Tot die tijd ga ik alleen maar dingen doen die ik leuk vind;

vanavond; BBQ
vrijdag; weinig doen + werken s'avonds, daarna bier drinken...
zaterdag; euhm... sleutelen, bier drinken, s'avonds verjaardag...
zondag; uitslapen, s'middags naar de opening van een car-audio zaak waarschijnlijk, s'avonds lekker op de bank liggen...
maandag; balen dat alles voorbij is :|

hee, dit is mijn onlijn-agenda 8)