wat denk jij.

is echt allemaal wel erg slecht hoe jullie deze gast inschatten, maar ik ga er wel mee accord, gezien het niveau van diegene(n) die ermee bezig zijn:P:|

ennuh dat nickzip het er niet mee eens is, is omdat het maatjes zijn;)

ik denk idd iets van 9 pk

;)


grtzz, Jacco.
 
Wat een ongelofelijke onzin is dit...

Post je uitdraai maar, dan praten we verder...

6,4 pk is wel intriest, want dat haald ik @Piaggio L.C. met originele cilinder + For Race + k*tafstelling...
 
Originally posted by Boeie
die suicidale knurften op snorscooters zijn ook gewoon sneu... en geef maar toe, jij bent er ook 1, nickzip, anders had je allang hetzelfde gezegd....

ik laat em nog even open })

Ik heb altijd gedacht dat ik een snor had ja (was daarvoor van me zus = politieagente) en ik reed dus met oranje stickers, met aleen een andere uitlaat en nix afgesteld en reed toen ongeveer 60. en elke keer als ik hier op t forum wat vroeg over me scoot krijg je dan:| |( met soms een brak antwoordje er8er

maarjah ik werd op een mooie dag aangehouden door meneer de politieagent en die geloofde niet dat het snor was ik lachen (dat ie me daarvoor wilde bekeuren) hij alles natrekken zegt ie opeens Zie je wel het is een bromfiets alsjeblieft € 57,-
en binnen een week moet je met een goedgejeurde helm en gele stickers je scoot op het bureau laten zien. Ik heb het toen ook aan mn zus verteld ensow die heeft het ook nog een x nagetrokken en het was dus echt waar. Ik helemaal blij :) en vanaf toen kreeg ik opeens wel normaal antwoord. en rij nu ergens achterin de 90 km/h :D



(btw: ik hoorde dat bij een zip snor en zip brom behalve de cilinder er niets anders is)
 
niemand hoger dan 10 pk? zijn die zenith's zo verrot dan? Dan zou ik voor het geld dat je aan die onderdelen hebt besteed een nieuwe/betere scooter hebben gehaald
 
we zullen het vrijdag weten :D
enne jah ok ik ben hem misschien kwijt zowat ben toch bezig met auto scooter is puur fun
( zou natuurlijk wel zonden zijn als ik hem kwijt ben )
enne ik zeg nog steeds 6.4 dan kan het nooit tegen vallen :p
 
Back
Top