This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat denk jij.

Haagze sf2

F0rum psycholoog
voor de mensen die denken dat ze kunnen schatten ik ga deze week op de bank hoeveel pk zal hij geven kijken wie er het dichts bij komt...
het gaat om een zenith snor
met 70cc MHR replica
hebokoppeling
multvar2000
4.6 gram rollers
doppler geel drukveer
19mm amal
doppler krukas

ok voor de mensen geef een advies en kijken woie er het dichts bnij komt ik zeg 6.4 ( hoop ik )
 
Beetje loos :|
Hoeveel pk zou ik hebben als ik met me mountainbike zou fietsen in ze 24@50rpm?

ennuh 6.4 is wel heeeeeeeeeeeeeeeel slecht
 

het gaat om een zenith snor?8P
 
Re: Re: wat denk jij.

Originally posted by YaMahA AeRoX
het gaat om een zenith snor?8P

dat verklaart een hoop

maar dan nog... ander spruitstukje en GEEN amal. R- Force, Forsjees of blackswan en het gaat wel...
 
zeg toch voor de gein

en jah zenith snor 8P
en het is een bida s2 pijp
amal gaat binnenkort weg wordt dell met ander spruitstuk maar de $ tijden komen er ff aan
 
uhm.... LB!? :? :|
 
damm wou gewoon kijken wat jullie dachten en of jullie beetje in de buurt gokt maar als het zo gaat close hem maar dan
 
Last edited:
En bij een controle zien ze dat je in overtreding bent en krijg je een fijne boete en misschien een in beslagname van je scooterd.
HAHAHA wat bennen we toch weer slim :|
 
Dit is echt stom als hij het woord SNOR niet genoemd had had iedereen gewoon wat geraden ensow. maar als de meesten het woord "snor"horen krijg je echt ALTIJD : Dom SlechT niet slim |( :| |( enz gezeik.

mja beetje offffff topic
 
die suicidale knurften op snorscooters zijn ook gewoon sneu... en geef maar toe, jij bent er ook 1, nickzip, anders had je allang hetzelfde gezegd....

ik laat em nog even open })
 
het is toch zonde om een snor op te voeren begin dan met hem eronder zetten van een brom blok......
sorry maar dit is echt zo zonde, dan nog helm opdoen ook, en als je gepakt wordt met die snelheid ben je nog erger de lul dan met dezelfde snelheid op een brom.