warmloper!!!

nick_f15_firefox_70

Well-Known Member
Gisteren reed ik met mijn scoot en opeens kapte hij ermee! Ik dus ff kijken wat er was gebeurd. Blijkt dat er een koelvloeistofslang af is gesprongen en ik zat niet echt op mijn tempmeter te letten, maar die zal wel lekker in het rood hebben gestaan. Maar nu de vraag, wat is er nou dus naar de klote door zo'n warmloper?????????

ps. Bougie is gelukkig niet gesmolten, ooit bij iemand meegemaakt met een firefox, kon zijn cilinder wegpleuren!

------------------
70cc malossi gietijzer
17,5 dellorto
gianelli blackswan
zwarte drukveer polini
5,0 grams rollen
nu nog orginele variateur + koppeling
(hebo koppeling en multivar komen eraan)
 
Advertisement - register to remove this

cilinder + zuiger waarschijnlijk
smile.gif


honen + nieuwe zuiger en weer "vlammen"
 
ik heb trouwens ook echt helemaal geen weerstand als ik mijn kickstarter naar beneden duw, maar als ik kick dan beweegt mijn zuiger nog wel want ik voel de lucht bij de uitlaat eruitkomen.komt dit door de zuigerveren die dan dus ws naar de klote zijn?
 
je hebty dan een warm loper gehad dan heb je niet genoeg compressie meer voor een ontbranding en dan kan je gewoon je kickstarter trapeen en je hele klerezooi bewegen alleen zal je krassen/groeven in cilinder en zuigerwand hebben
 
Ik heb een FireFox F15 en er branden nu met deze warme dagen 4 groene lampjes om te temp van het blok aan te geven, is dit normaal?

Weet iemand wat het rode en de oranje ledje betekent?

(sorry dat ik afdwaal van dit topic)
 
Nou, het rode lampje betekent niet veel goeds en het oranje lampje beteked dreigend gevaar!!

Wat een vraag! Maakt niet uit ofzo maar kun je zelf toch ook wel bedenken of kijk anders in je onderhoudsboekje.
 
Dit kan je niet menen gewoon he. In een andere topic van je lees ik iets over een speedfight. Dan weer over een firefox. Ben je niet gewoon een Panda-kloon??

Sorry als het niet zo is, maar vind het allemaal nogal vreemd.
 
Heeft een doodgewone Nederlandse burger geen broertjes of zusjes meer ofzo die ook nog een scooter kunnen hebben?

Kijk ik heb een FireFox
En mijn broertjes heeft een Speedfight.
Zo nu kun je weer rustig slapen TB

En what tha fuck is een Pandakloon?
 
ik heb idd ook vaker 4 lampjes branden nu met mijn firefox. maarja, groen is groen en niet rood, dus zal het wel niet slecht zijn.
PS waarschijnlijk zal je meter wel niet in het rode hebben gestaan want bij de firefox wordt de temperatuur om de een of andere wazige reden op de radiateur gemeten.
 
temp wordt gemeten op de koelwater inlaat van de radiateur bij aprillia wordt ie d8 ik op de cilinder gemeten maar dat weet ik niet zeker zou wel beter zijn dan weet je zeker of je cilinder iet te heet wordt
 
Back
Top