Met een beetje verstand meng je zelf bij hoogtoerig spul , en niet via de Oliepomp.Vergroten van de sproeier kan helpen, ik deed vroeger in de 90,s wat extra 2takt olie in de benzine tank..hoe ziet je bougie eruit?
Ik kon het niet in de vraag vinden,of het met of zonder oliepomp was..zonder is idd verstandigMet een beetje verstand meng je zelf bij hoogtoerig spul , en niet via de Oliepomp.
Al met al is het een mooie setup die 130+ loopt, maar omdat het zo snel warmloper krijgt als je niet eerst goed warm rijdt en meer onderhoudt nodig heeft wil ik een laagtoerige cilinder erin zetten en een midtoerige setup samenstellen. Alleen weet ik niet of dat kan met mijn setup. Ook wegens kosten dat laagtoerig over het algemeen goedkoper isEens met raymen,
Wat vind je van een blauwe top performers?
Ik denk dat je dan wel een leuke, slijtvaste, middeltoerige cilinder hebt.
23mm kan je proberen, 21 net beter maar denk dat het wel kan.
Post automatically merged:
Ja heb je lijst nog eens bekeken. En ik denk dat met wat je al hebt dit een hele leuke cilinder is.
Is met de hand gemengd 1:35Vergroten van de sproeier kan helpen, ik deed vroeger in de 90,s wat extra 2takt olie in de benzine tank..hoe ziet je bougie eruit?
Hoe groot je Radiateur ? weet je de bedrijfs Temperatuur?Hallo, ik heb even liggen rondzoeken maar kan niet echt antwoord vinden op 1 ding wat misschien dom klinkt.
Ik heb sinds een paar dagen een gilera runner met een NRG blok eronder, mijn setup is het volgende:
70cc Stage 6 MK2 pro racing
Volledige polini overbrenging
Orgineel spruitstuk
23cp polini
Powerfilter
Malossi membraam
Malossi vertanding
Dopler krukas
Top performance uitlaat
Nu is me 2 dagen geleden mijn nachtmerrie uitgekomen, een warmloper... dus nu staat hij bij de zaak maar ben ik me aan het uitvogelen of een laagtoerige cilinder Mogelijk zou zijn, want een maat van mij heeft ook allemaal hoogtoerige onderdelen op een laagtoerige cilinder met zijn zip h2o.
Zo ja, wat zouden hier de mogelijkheden voor zijn? Want 2 takt is nieuw voor mij en ik wil het liefst een betrouwbaardere cilinder dan een van 300 die zo kapot gejankt is
Meten is weten , ik heb een Digitale Temperatuur meter , ( zo`n ding wat je in de hand houd ) wat je op afstand meet , ideale Temperatuur voor Lc is 50 graden ,, dus niet luisteren naar die Idioten dat 80 graden + geen probleem is .Goeie Brute-Force,
Dat zou wel het mooiste zijn dat je er achterkomt wat de oorzaak is jah.