hlsn New Member 17 August 2024 #1 ik was bezig met het vervangen van mijn Kymco DJ cylinder en ik zag scheuren in de cylinderkop, voor de rest is er geen beschadiging "binnenin" de cylinderkop maar alleen op de randen. Is deze aan vervanging toe? en hoe is dit te vermijden?
ik was bezig met het vervangen van mijn Kymco DJ cylinder en ik zag scheuren in de cylinderkop, voor de rest is er geen beschadiging "binnenin" de cylinderkop maar alleen op de randen. Is deze aan vervanging toe? en hoe is dit te vermijden?
W WEBRacing Well-Known Member 17 August 2024 #2 Dat zijn geen scheuren. Is gewoon van het gieten. Upvote 0 Downvote
MSSH Senior SF-Eindbaas 18 August 2024 #3 Nee deze is perfect! Heeft wat koolopbouw van de olie die maar deels verbrand. Goed schoonmaken en monteren. Upvote 0 Downvote
Nee deze is perfect! Heeft wat koolopbouw van de olie die maar deels verbrand. Goed schoonmaken en monteren.
hlsn New Member 18 August 2024 #4 MSSH said: Nee deze is perfect! Heeft wat koolopbouw van de olie die maar deels verbrand. Goed schoonmaken en monteren. Click to expand... danku! Upvote 0 Downvote
MSSH said: Nee deze is perfect! Heeft wat koolopbouw van de olie die maar deels verbrand. Goed schoonmaken en monteren. Click to expand... danku!