S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #1 aaalooohaaaa ik heb een 125 motorrunnerjte hier staan en nou heb ik me cilinder eindelijk erop namelijk een 180er maar die zuiger blokeerd nu wat doe ik fout ?? GREETZ.
aaalooohaaaa ik heb een 125 motorrunnerjte hier staan en nou heb ik me cilinder eindelijk erop namelijk een 180er maar die zuiger blokeerd nu wat doe ik fout ?? GREETZ.
Laurens MHR/NRG 31 March 2003 #2 Ik neem aan dat je je carter moet aanpassen. Als het uberhaupt past dan, maar dat zou je ff aan de 180cc expert moeten vragen. (lees Razma ) Upvote 0 Downvote
Ik neem aan dat je je carter moet aanpassen. Als het uberhaupt past dan, maar dat zou je ff aan de 180cc expert moeten vragen. (lees Razma )
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #3 ik heb me carter al aangepast hij zit al maar zuiger blokkeerd Upvote 0 Downvote
R Razma Well-Known Member 31 March 2003 #5 ik vind de omschrijving beetje vaag... 'zuiger blokkeerd' Upvote 0 Downvote
Z zidox Well-Known Member 31 March 2003 #6 Originally posted by Razma ik vind de omschrijving beetje vaag... 'zuiger blokkeerd' Click to expand... idd... dikke vette -dt fout Razma iig.. wat is de reden dat je zuiger blokkeerT D), krukas ? past zuiger er niet in of wat ? .. Upvote 0 Downvote
Originally posted by Razma ik vind de omschrijving beetje vaag... 'zuiger blokkeerd' Click to expand... idd... dikke vette -dt fout Razma iig.. wat is de reden dat je zuiger blokkeerT D), krukas ? past zuiger er niet in of wat ? ..
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #7 zuiger zit goed maar maar zuiger wil gewoon niet verdr kickstarter staat volledig vast ook razma hoe staat et trouwens met me 180 mhr?? is ie al klaar?? Upvote 0 Downvote
zuiger zit goed maar maar zuiger wil gewoon niet verdr kickstarter staat volledig vast ook razma hoe staat et trouwens met me 180 mhr?? is ie al klaar??
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #8 Originally posted by *EmankciN* zuiger verkeerd om? (gokje) Click to expand... zo stom ben ik echt niet als ik zo stom was ben ik et niet waardig om aan een motorrunner te sleutelen Upvote 0 Downvote
Originally posted by *EmankciN* zuiger verkeerd om? (gokje) Click to expand... zo stom ben ik echt niet als ik zo stom was ben ik et niet waardig om aan een motorrunner te sleutelen
Sjoko -HSC- Member 31 March 2003 #9 het wil dus nog steeds niet lukken gozer........zAAd :| maar de cilinder past nu wel gewoon soepeltjes ? Upvote 0 Downvote
het wil dus nog steeds niet lukken gozer........zAAd :| maar de cilinder past nu wel gewoon soepeltjes ?
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #10 cilinder gaat heel soepeltjes als ik vanaaf nog niet weet gaat morgen et blok eraf kep et gehad Upvote 0 Downvote
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #12 nee krukas draaide soepel dus dat kren niet Upvote 0 Downvote
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 31 March 2003 #13 ophoog plaat ertussen? misschien dat de drijfstang te lang is voor die cilinder ofzo? Upvote 0 Downvote
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #14 nee dat ook niet das allemaal in orde Upvote 0 Downvote
S serial_chillerr Well-Known Member 31 March 2003 #15 jongens bedankt voor de reply`s a morgen op onderzoek ik plaats hierwel de oplossing voor als iemand anders ooit dit probleem heeft Upvote 0 Downvote
jongens bedankt voor de reply`s a morgen op onderzoek ik plaats hierwel de oplossing voor als iemand anders ooit dit probleem heeft