Waarom duurt dat zo lang ??

nielsmeister

Niels Neo's
Sinds een poos heb ik een 70 cc cilider onder mij scoot, maar sinds die tijd duurt het met de kick echt lang voordat hij start :S ( 30x kicken)
mij electrische start is eraf omdat ik een TNT stuurtje heb en hij deed het sowieso al niet :S. Wat kan er mis zijn?

Setup:
70 cc DR Revo tuning
Ixil Twinner
Hebo race vario/lkoppeling
17.5 mm cabarateur

Advertisement - register to remove this

Pak eens n nieuw bougitje.

Ik heb n poos te rijk en met teveel olie gereden, dan start ie steeds slechter en slechter naarmate je kilometers maakt. Nieuw bougietje en hij start al bijna als je ernaar kijkt.

volgens mij is uw sproeier te klein of te groot waardoor hij te weinig of te veel benzine krijgt en dus moeilijk aan de praat geraakt om goed te zijn of je de juiste sproeier hebt probeer je je brommer aan de praat te krijgen en als die in gang is dan moet je met al een lang gebruikte bougie maar geen versleten bougie ( dat hij niet sputtert of inhoud) een minuut of 5 -10 vollenbak rijden en canstant in oge toeren of gewoon volle gas na die 5-10 min ga je gewoon direct de bougie eruit draaien als hij een bruine kleur heeft betekend het dat hij een perfect ontbranding heeft en dus een goede sproeier heeft is hij doner naar zwart toe die bougie wil dat zeggen dat met een te groten sproeier rijd en dat mogelijkheid heeft om te verzuipen en PAS OP !!!!!! als die een grijze of licht licht bruine kleur heeft want dan wil dit zeggen dat je bijna gaat vastlopen dus met andere woorden een te kleine sproeier hebt

alle amuzeerd u eh pas op voor de vingers zal warm zijn

greetz DIMI

scootdisign said:
volgens mij is uw sproeier te klein of te groot waardoor hij te weinig of te veel benzine krijgt en dus moeilijk aan de praat geraakt om goed te zijn of je de juiste sproeier hebt probeer je je brommer aan de praat te krijgen en als die in gang is dan moet je met al een lang gebruikte bougie maar geen versleten bougie ( dat hij niet sputtert of inhoud) een minuut of 5 -10 vollenbak rijden en canstant in oge toeren of gewoon volle gas na die 5-10 min ga je gewoon direct de bougie eruit draaien als hij een bruine kleur heeft betekend het dat hij een perfect ontbranding heeft en dus een goede sproeier heeft is hij doner naar zwart toe die bougie wil dat zeggen dat met een te groten sproeier rijd en dat mogelijkheid heeft om te verzuipen en PAS OP !!!!!! als die een grijze of licht licht bruine kleur heeft want dan wil dit zeggen dat je bijna gaat vastlopen dus met andere woorden een te kleine sproeier hebt

alle amuzeerd u eh pas op voor de vingers zal warm zijn

greetz DIMI

als k een minuut of tien vollebak moet rijden heb ik een rechte weg van 20 KM lang nodig

luchafstelschroef stukkie terrug draaien?

krijgt ie in verhouding een rijker mengsel als de gasschuif niet helemaal geopend is dus zou die in principe eerder aan moeten slaan met een koude motor.

Als die gaat stotteren met wegrijden na 5 sec stationair draaien kun je hem beter maar weer ff iets verder opendraaien.

Back