waarde van snelle kymco

Status
Not open for further replies.

symen

Forward Motion
ik kan een snelle kymco tegen m'n mbx ruilen (met geld bij betalen)

er zit AC 70cc malossi mhr op, 21mm dell'orto d8 ik, en dacht een leovinci uitlaat (weet niet zeker), en verder allemaal polini spullen

het spul is allemaal in nieuwstaat, ding trekt wel redelijk op vindt ik, hij zegt dat de top 130-135 is, eerlijk gezegt geloof ik dat niet.

maar wat is de waarde van dit ding? (hij is voor sprint klaar gemaakt, zonder kappen dus)
 
Advertisement - register to remove this

hij zegt ook dat hij 135 loopt...

btw: ''voor de sprint klaar gemaakt dus zonder kappen'' bedoelt die gast niet: '' ik ben op mijn bek gegaan, heb al mijn kappen verneukt en nu zeg ik maar dat ik er een sprinter van gemaakt heb''
 
Originally posted by Gijshouwen
[B'' ik ben op mijn bek gegaan, heb al mijn kappen verneukt en nu zeg ik maar dat ik er een sprinter van gemaakt heb'' [/B]

nee, nee, want alles is eraf, koplamp enz, scherpe randen zijn van het frame af gehaald, hij heeft ook echt met wedstrijden mee gedaan.

waar wat is zo'n ding waard ongeveer?

hij wil hem nu met m'n mbx ruilen, en dan legt HIJ 200piek bij
 
Dat ding zou alleen snel kunnen zijn als het blok echt GRUWLIJK verbouwd wordt, want er past gewoon GEEN MHR cilinder op.
En de eerste snelle Leovinci moet ook nog uitgevonden worden, die dingen zijn om te janken, al helemaal op 70cc.

135 is alleen weggelegd voor een HELE snelle scooter, dat haalt die van mij niet eens...

Waarschijnlijk is het gewoon een ouwe afgeragte Kymco met een simpele Malossi 70cc gietijzer ofzo... Die was er wel dacht ik.
 
De fietsenmaker bij ons heeft ook een DJ. daar heeft die een iago blok onder gegooit. En voor de rest alles evo. Uitlaat een aangepaste samba voor minarelli (zit een zundap bocht in) aerox radiateur met een mercedes waterpomp. Hij zegt dat die de 140 haalt digi. Ik heb hem er nog nooit mee zien rijden. Ik zal wel ff pics regelen
 
Originally posted by Masterkale
De fietsenmaker bij ons heeft ook een DJ. daar heeft die een iago blok onder gegooit. En voor de rest alles evo. Uitlaat een aangepaste samba voor minarelli (zit een zundap bocht in) aerox radiateur met een mercedes waterpomp. Hij zegt dat die de 140 haalt digi. Ik heb hem er nog nooit mee zien rijden. Ik zal wel ff pics regelen
een zundappbocht... hmmz wordt et daar beter van ofzo? :S

enne, welke Sprintwedstrijden heeft die kymco dan meegedaan symen???? ik ken maar 1 sprintwedstrijd, in Jubbega... en daar heb ik nog nooit een DJ voorbij zien vlammen....
 
uiteraard in jubbega, ik zelf heb hem daar ook niet gezien, maar heb er ook niet opgelet, ik ben meestal op het renners kwartier als de scooters aan het blazen zijn, die pro-stocks bekijken he!
 
135 op een DJ Kymco....

Ach ja, als je dood wilt.... als je hem boven de 100 trekt vliegen je banden eraf, ga je boven de 120 heb je alleen je zadel nog over.

....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top