Waar zit de bougie?????

mr.helmo

Well-Known Member
Heb net een vivacity gekocht en die man zei dat ik de bougie af en toe schoon moet maken. Kan iemand mij vertellen waar en bougie (ongeveer) zit???:?
 
Advertisement - register to remove this

Onder je scooter bij de cilinder. De cilinder weet je hoop ik toch wel te vinden, zo niet, dat is dat ding waar je uitlaat oa. aan hangt...
Er zit een dop over je bougie heen, die is standaard meestal zwart...
 
Originally posted by Vo0
Onder je scooter bij de cilinder. De cilinder weet je hoop ik toch wel te vinden, zo niet, dat is dat ding waar je uitlaat oa. aan hangt...
Er zit een dop over je bougie heen, die is standaard meestal zwart...
welke kleur ofzo kan het zijn? en waar precies
 
Kijk nou maar eerst onder je scooter, dan zie je ergens vast wel een dop met een draadje eraan...
Als je die dop van die bougie aftrekt zie je de bougie.

Echt het is ZO simpel..
 
Originally posted by Vo0
Kijk nou maar eerst onder je scooter, dan zie je ergens vast wel een dop met een draadje eraan...
Als je die dop van die bougie aftrekt zie je de bougie.

Echt het is ZO simpel..
De bougie is zeker dat witte ding dat onder de dop zit!!!!!!!!
 
ja de kleur moet koffiebrun zijn met melk!!! dus niet zwart ofzo!
Je bougi moet de kleur zijn als je melk in de koffie gooiit!
en die kleur kan je zien in het hard van je bougi!!! dus niet de buitenkand ofzo!
 
Maar dan moet je eerst een stuk volgas hebben gereden voordat je dat checked :)

Als die kleur niet klopt moet je een andere sproeier, dat is een schroefje met een gaatje waar benzine doorheen gaat :)
 
verneukt het niet met de bougie er terug in te draaien. kameraad van me met grote ratelsleutel. draaien en draaien. totaal geen weerstand. valt zijn bougie er ineens uit. De draad uit zijn cilinder kop getrokken :D
 
Originally posted by Ray_speedake
En voo jij snapt het ook niet, bij een peusjo zit de bougie niet ònder` de scooter..

[offtopic mode]
offtopic en bijdehand in 1 bericht... waar moet het heen met deze maatschappij?! 8P[/offtopic mode]

[nog meer offtopic]srry 4 the offtopic[/nog mee....]
 
Back
Top