I istanbul Well-Known Member 18 March 2007 #1 waar kunj de stale uizen krijgen oftwel de sprintveer op welke site .voor pia ik heb gekeken op sp-parts.nl maar die hebbe alleen minarelli. zijn er nog andere sites.
waar kunj de stale uizen krijgen oftwel de sprintveer op welke site .voor pia ik heb gekeken op sp-parts.nl maar die hebbe alleen minarelli. zijn er nog andere sites.
Jordi. EPC/RST 18 March 2007 #2 als je een ijzere staaf bedoelt, die maken de mensen gwn zelf en zijn niet te koop in de winkel grt jordi Upvote 0 Downvote
als je een ijzere staaf bedoelt, die maken de mensen gwn zelf en zijn niet te koop in de winkel grt jordi
orrie! Sprint Team Zeeland 19 March 2007 #3 ik wil er gerust eentje maken voor je or:W pm maar even de maten door! Upvote 0 Downvote
Aerox-Evo70 No Title 19 March 2007 #4 inderdaad, gewoon een oude veer zoeken, onderkant en bovenkant eraf slijpen en weer op een buis lassen. Upvote 0 Downvote
inderdaad, gewoon een oude veer zoeken, onderkant en bovenkant eraf slijpen en weer op een buis lassen.