This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Waar kan ik rijden met me scoot..

Noujah iedereen kent het probleem wel zo onderhand:

Ik heb dus een sprintscooter klaar, en wil een beetje gaan racen enzo met het ding, maar er is hier in de buurt (Arnhem en omgeving) nergens een plek waar je legaal met zon scooter kan rijden?

mjah in de polder, maar dan zit je weer met je ouders.
mijn ouders ben ik het wel mee eens, want je mag der gewoon niet mee op de openbare weg komen, maar kmocht wel als er afgesloten terrein is.

Weet iemand mischien een idee, voor dit probleem 8P ?
 
Idd, denk dat er wel meer mensen zijn met dit probleem, Heb er zelf ook problemen mee. Hier in de buurt rijden is niet echt mogelijk. Heb de scoot nu bij een maatje van me staan die aan de snelweg woont, dat is dan i i g iets. Maarja wat zenith_ust zegt, daar heeft ie wel gelijk aan opzich. Reactie daarop van Grossie...tjah das ook weer waar . Dat zal je toch altijd houden, je hebt er nou eenmaal van die lui tussen zitten. Maar het mooiste is als je ergens op en prive terrein zou kunnen testen. Dus probeer es een groot bedrijf, vragen kan altijd
 

Ik wil niet vervelend zijn...Maar je kan toch rijden, op de plek, waar je ook die 4.8 seconden over 100 meter gemeten hebt?? :X.. Of heb je stiekum toch nog niet getest, en is die 4.8 seconden domweg uit de lucht gegrepen??

Voor de rest zit iedereen met dit probleem...., dus om daar een topic over te maken |(
 

sander :'( check mijn reactie een paar posts hierboven... ik probeerde m door de mand te laten vallen
Nu heb je het verpest
 
Denk je nu echt serieus, dat hij 4.8 seconden rijd? +ralf+

Als je al 4.8 seconden doet over 100 meter, dan rijd je 1 km in 48 seconden, dat betekend dat je dus 60 x 60 = 3600 seconden in een uur hebt.

Deel je 3600 door 48, dat betekend dus, dat je 75 km/h rijd, om in 4.8 seconden precies 100 meter te overbruggen.

Aangezien je vanaf stilstand start, zou je bij de 100 meter, 150 km/h moeten rijden, om deze tijd te kunnen realiseren/compenseren. Dan heb ik het nog niet eens over de reactietijd..., en het feit, dat je theoretisch 24+ pk nodig hebt, om met een scooter boven de 150 echte km's p u te komen....
 
Sander said:
en het feit, dat je theoretisch 24+ pk nodig hebt, om met een scooter boven de 150 echte km's p u te komen....
ik ken een zipje met nog geen 15pk die 155 heeft gereden...

ik zou gewoon in de polder rijden... ook al mag dat niet van je ouders
 
Last edited:



Idd en daarom vond ik het al een wild verhaal die 4,8 sec. En paps en mams waren dan weg als ie uberhaupt gereden heeft +ralf+
 

nee :X! dat was ook illegaal @ polder, maar mach niet meer van me ouders 8P, moet persee legaal zijn...