This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Waar kan ik rijden met me scoot..

Noujah iedereen kent het probleem wel zo onderhand:

Ik heb dus een sprintscooter klaar, en wil een beetje gaan racen enzo met het ding, maar er is hier in de buurt (Arnhem en omgeving) nergens een plek waar je legaal met zon scooter kan rijden?

mjah in de polder, maar dan zit je weer met je ouders.
mijn ouders ben ik het wel mee eens, want je mag der gewoon niet mee op de openbare weg komen, maar kmocht wel als er afgesloten terrein is.

Weet iemand mischien een idee, voor dit probleem 8P ?
 
Of een keer vragen bij een bedrijf met een grote parkeerplaats waar geen woningen in de nabijheid staan of je na sluitingstijd de parkeerplaats mag gebruiken om je scooter uit te testen, en dat je eventuele olie of benzinevlekken opruimd na de tijd.
 
Als het toch eigen terrein is kan de politie je weinig maken lijkt me? Ik heb hetzelfde probleem, ik loop gewoon het dorp uit de polder in en ga dan diep in de polder btje rijden.
 
Als je aan zoiets begint dan weet je al genoeg lijkt mij. Kvind je af en toe maar een rare fluiter. Gewoon branden waar weinig mensen er last van hebben. En als er politie komt niet wegrijden maar gewoon vertellen dat het je hobby is etc..
 
RobinV said:
Als je aan zoiets begint dan weet je al genoeg lijkt mij. Kvind je af en toe maar een rare fluiter. Gewoon branden waar weinig mensen er last van hebben. En als er politie komt niet wegrijden maar gewoon vertellen dat het je hobby is etc..

als je de goede agent heb en je legt uit met busje of lopen naar die plek en je doet het als er weinig verkeer is zondag/ laat ligt het echt aan de agent wat die er mee doet