Waar de meest stille/std uitlaat te krijgen sr2000

Hi,

Ik zoek voor mijn sr2000 de allerstilste/meest standaard uitlaat die er is. Ik wil dus niet de orig. uitlaat van de sr2000.
Prijs maakt niet uit, al zal dit wel niet veel zijn, prestaties maakt ook niets uit.
Ik zag de leovince touring uitlaat op leovince.de voor sr2000 (suzuki motor) , maar kan de uitlaat nergens vinden op bijv. scootparts/easyparts terwijl ze er dus blijkbaar wel zijn.
Of is sitoplus nog stiller/nog meer standaard uitziend.
Even duidelijk op een rijtje ;) :

1)Wat is de meest stille/meest standaard uitlaat behalve de orig. ? (want zo stil is de orig. niet).
2)Heeft de politie ook door dat dit zo'n std. uitlaat is, of zien ze dat het niet de orig. is en gaan ze moeilijk doen.
3) Waar kan ik deze uitlaat voor sr2000 morini krijgen?
4) Klopt het dan ook dat ik met zo'n soort uitlaat een begrenzer op mijn scooter kan zetten? (ik neem aan dat ie dit wel trekt).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Albert
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by DAW
sr2000 heeft dus een morine blok, ik zie in zijn post ook nog staan suziki motor? Dat is hoop ik toch niet hetzelfde als van zo'n katana scooter?

Greetzz DAW

Jah, wel dus...

Maareh worden de Touring bakken nog gemaakt? Ik weet 't niet hoor..
 
Thx voor alle tips!
Maar de sp3,ixil sport en de no smoke zijn geloof ik voor de sr2000 niet verkrijgbaar helaas.
Maar ik ben er uit.

Ik neem de Touring, als ik erachter kom waar ik die kan kopen ;) Op de site staat dat deze ook voor sr2000 zijn.
Volgens mij is de voorganger hiervan de navigator.

Als dit mijn setup is :

sr2000 met 70cc char-mo cilinder (volgens mij echt een matige cilinder (89,00 euro) )
12mm of 15mm
Multivar
Leovince Touring

Zou een begrenzer die het nog wel doet op een sr2000 met yasr,17,5,multivar dit nog trekken? Desnoods met een 12mm?
Dat ik niet alles uit de cilinder haal wat erin zit begrijp ik ;) maar dat hoeft ook zeker niet. Ik wil namelijk lekker lage toeren met best wat kracht zodat het niet opvalt voor de politie en dat ie zuinig rijd.

Niet uitlachen graag :)
 
Originally posted by AlbertJ
Thx voor alle tips!
Maar de sp3,ixil sport en de no smoke zijn geloof ik voor de sr2000 niet verkrijgbaar helaas.
Maar ik ben er uit.

Ik neem de Touring, als ik erachter kom waar ik die kan kopen ;) Op de site staat dat deze ook voor sr2000 zijn.
Volgens mij is de voorganger hiervan de navigator.

Als dit mijn setup is :

sr2000 met 70cc char-mo cilinder (volgens mij echt een matige cilinder (89,00 euro) )
12mm of 15mm
Multivar
Leovince Touring

Zou een begrenzer die het nog wel doet op een sr2000 met yasr,17,5,multivar dit nog trekken? Desnoods met een 12mm?
Dat ik niet alles uit de cilinder haal wat erin zit begrijp ik ;) maar dat hoeft ook zeker niet. Ik wil namelijk lekker lage toeren met best wat kracht zodat het niet opvalt voor de politie en dat ie zuinig rijd.

Niet uitlachen graag :)

als het de voorvanger van de navigator is vind ik het een zeer leuk pijpje, uit ervaring sprekend, die begrenser gaat wel lukken hoor, suc6 albert
 
Back
Top