Waar de meest stille/std uitlaat te krijgen sr2000

Hi,

Ik zoek voor mijn sr2000 de allerstilste/meest standaard uitlaat die er is. Ik wil dus niet de orig. uitlaat van de sr2000.
Prijs maakt niet uit, al zal dit wel niet veel zijn, prestaties maakt ook niets uit.
Ik zag de leovince touring uitlaat op leovince.de voor sr2000 (suzuki motor) , maar kan de uitlaat nergens vinden op bijv. scootparts/easyparts terwijl ze er dus blijkbaar wel zijn.
Of is sitoplus nog stiller/nog meer standaard uitziend.
Even duidelijk op een rijtje ;) :

1)Wat is de meest stille/meest standaard uitlaat behalve de orig. ? (want zo stil is de orig. niet).
2)Heeft de politie ook door dat dit zo'n std. uitlaat is, of zien ze dat het niet de orig. is en gaan ze moeilijk doen.
3) Waar kan ik deze uitlaat voor sr2000 morini krijgen?
4) Klopt het dan ook dat ik met zo'n soort uitlaat een begrenzer op mijn scooter kan zetten? (ik neem aan dat ie dit wel trekt).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Albert
 
Advertisement - register to remove this

:) :) die ziet er niet echt superrrr standaard uit he ;)
Ik had zelf de Yasuni R helemaal vol met dempingwol maar politie ziet gelijk dat het een race uitlaat is, ook al is de yasR redelijk stil.
 
Navigator en sito zijn er niet.

bij mij was de Giannelli sport pro 6 zeer stil (wolf in schaapskleren :D:D, j/k) maar was zeker stil en liep aardig op std cil (80/85 digi)
 
kijk anders op ww.50cc.nl

daar moet je invoeren wat voor scooter je hebt, dan zoekt dat ding welke uitlaten er zijn voor je scoot
en dan kan je zelf een keus maken
 
Precies dit soort uitlaten zoek ik idd, alleen jammer dat de sito+ en navigator er niet zijn voor dit type zie ik net, dat zou idd een goede optie zijn geweest.
LeoVince Touring 50 ziet er ook super standaard uit ;) en die is er voor sr2000.
En helaas staan er op 50cc maar 5 uitlaten voor sr2000.
Ixil Twin,technigas enz.
En Lennert, de sport pro6 ziet er net iets te "race" uit vind ik.
Ik zoek iets meer een standaard ogende uitlaat.

Bedankt voor de reply's.

Weet iem. toevallig waar de Leovince Touring verkrijgbaar is?
 
wat dacht je van de NoSmoke
polini representin' ....

**edit**
kan je nog zeggen dat je goed voor het milieu bent OOK NOG...
:7 0?
ALS ie trouwens te verkrijgen is @ morini, ik was vergeten te kijken wat voor een blok...
 
Last edited:
Ik heb ooit eens een Polini NoSmoke gemonteerd op een Speedfight en die deed het perfect.

200.0200 Uitlaat Polini No Smoke

De No smoke heeft een zeer vernuftig systeem dat alle rook zuivert in de demper en geen vervuiling geeft.

Past op oa: Aprilia SR Stealth, WWW, Rally, Gulliver, Sonic, Benelli 491, K2, Beta Chrono, Ark, Malaguti F12, F15, MBK Nitro, Ovetto, Italjet Dragster, Yamaha Aerox, Neos, Jog, Zest, Axis.
(Minarelli horizontaal blok.) € 159,95

bron:www.scootparts.nl


Polini Startraffic 200.0191, die heb je ook nog.

En die Touring op de LeoVince site

SR 50 WWW (cil. orizzontale - air cooled) serial: 5523 , zou je ens moeten proberen bij verschillende winkels die andere leovince uitlaten aanbieden en dan dat serienummer door geven van die site, of ze dan zo'n uitlaat voor je kunnen bestellen..

Zou deze niet passen dan?

Greetzz DAW
 
sr2000 heeft dus een morine blok, ik zie in zijn post ook nog staan suziki motor? Dat is hoop ik toch niet hetzelfde als van zo'n katana scooter?

Greetzz DAW
 
Back
Top