Mol Moraalridder 5 November 2003 #1 Tino is de laatste dagen volop bezig met stukjes VTM uitlaat. Dus voor degenen die niet kunnen wachten hier alvast 2 loze pics En toen waren ze klaar. 11-12-2003 Last edited: 11 December 2003
Tino is de laatste dagen volop bezig met stukjes VTM uitlaat. Dus voor degenen die niet kunnen wachten hier alvast 2 loze pics En toen waren ze klaar. 11-12-2003
B Boyd Well-Known Member 5 November 2003 #5 :W Goed bezit Valentino, de massaproductie is op gang gekomen
Pronk Pronk Racing Service 5 November 2003 #7 Daar ligt voor een hoop centjes aan oud zijn, jeuzus man, meer dan 20 uitlaten Niet overspannen raken he!
Daar ligt voor een hoop centjes aan oud zijn, jeuzus man, meer dan 20 uitlaten Niet overspannen raken he!
Kneiter Retired 5 November 2003 #8 Komen er dus meer beschikbaar? Of zijn dit ook weer al verkochte exemplaren?
The One Rudi | IST member 5 November 2003 #11 HEHE RUKTIJD!!!! Heren die bij mij besteld hebben !! Meld u !!!
mvanwinsen5 Scary Scoots 5 November 2003 #12 had ik hem nou bij jou besteld?? heb het tegen tino gezegt dat ik er een wilde maar krijg hem nu via anthony dus.....
had ik hem nou bij jou besteld?? heb het tegen tino gezegt dat ik er een wilde maar krijg hem nu via anthony dus.....
vivapower Powered by peugeot!!! 5 November 2003 #13 zozo dat ziet er geil uit zeg jammer dat ze niet gemaakt worden voor Peug
vivapower Powered by peugeot!!! 5 November 2003 #15 hahah dan zou ik een pia versie moeten kopen maar die zijn toch nog niet leverbaar???
mvanwinsen5 Scary Scoots 5 November 2003 #16 Originally posted by vivapower hahah dan zou ik een pia versie moeten kopen maar die zijn toch nog niet leverbaar??? Click to expand... nee, nog niet ......... eerst de min. pijpen maar
Originally posted by vivapower hahah dan zou ik een pia versie moeten kopen maar die zijn toch nog niet leverbaar??? Click to expand... nee, nog niet ......... eerst de min. pijpen maar
M Mike16 MhrRox Member 5 November 2003 #17 VTM Hallo, Ik had geen VTM besteld maar zou er wel graag 1 willen bestellen. Valentino neemt geen contact met mij op. Bvd mvg Mike
VTM Hallo, Ik had geen VTM besteld maar zou er wel graag 1 willen bestellen. Valentino neemt geen contact met mij op. Bvd mvg Mike
Bart@JBH JBH Tuning & Designs 5 November 2003 #18 waneer mag ik die stukjes oudijzer bij je komen op halen valentino.....8P 8P 8P 8P 8P
H Henk_de_mol Old skool member 5 November 2003 #19 Stukken oud roest.. Wie gaat daar nou geld voor geven?
Marco_v_W hoi 5 November 2003 #20 mmm, die pics komen me bekend voor valentino en hier nog een picca voor de liefhebbers :W