Originally posted by PowerFreak
Heb je die cilindervormige buisjes ingevet. Volgens mij zijn dit de zuigers
Originally posted by Enrico@nrg
Gewoon blokken op de achterkant invetten ja.. Eventueel kun je het volgens mij ook nog beetje op die zuigers doen (cilinder vormige dingen in je klauw die tegen je rembloken duwen als je remt)..
Originally posted by RepoMan
Ennuh weet jij wat die andere gozer bedoelde met die buisjes?
Greetz
Ja ok, maar zoals ik al zei, de achterkant van die blokken heb ik al ingevet, dus dan zou het toch ook al op die zuigers moeten komen een beetje? Moet ik daar nog meer op doen dan?
Ennuh weet jij wat die andere gozer bedoelde met die buisjes?
Greetz
Originally posted by stealth2000
Dat heeft ie al gedaan...
Maar wat voor piep is het, een metaal op metaal piep?
Je moet ook de kanten van de blokken die bekleed zijn tegen de remschijven plaatsen he!!
Originally posted by stealth2000
Eh, die blokjes zijn nu ook gloednieuw hè. Ze moeten ook eerst goed inlopen. Dus ga eerst maar eens flink remmen ofzo.
En je hebt toch wel de blokjes met BEKLEEDE kant naar de remschijf toegericht eringezet?!?
Naja ik sloop morgen de boel wel weer uit elkaar.
Dan vet ik opnieuw nog eens de achterkant van die blokken helemaal goed in.
En over dat inrijden: Die blokken zitten er nu al een week in, dr is al weer meer dan 120 km mee gereden, dan mogen ze zo onderhand toch wel ingeremt zijn of nie?
Ohjah, zou het misschien ook nog kunnen helpen als ik remmenreiniger koop ofzo, en daar mijn remschijf eens goed mee schoonmaak?
Greetz
zoek eerst eens die cilindertjes op. dus haal de blokhjes eruit en kijk aan de binnekant. Nu zie je ze zitten. Je vet ze gewoon helemaal in, rondom. Als je het nu niet snap ga je maar naar zuigpunt
Datzeggen we de hele tijdOriginally posted by RepoMan
HAHA dat is pas duidelijke taalZo mag ik het horen WHAHA
IIG bedankt allemaal, ik ga morgen wel ff prutsen......
Greetz
Datzeggen we de hele tijd