Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ben een oudere jongere van 46 die als hobby Amerikaanse auto's heeft maar nu wel oren naar een tweede hobby heeft. Ben goed in sleutelen en doet dit al sinds ik kon fietsen.
Ik kan een Yamaha Neos meenemen die niet gestolen is. Er zijn wat dingen aan kapot zoals een knipper licht en km teller hangt op half zeven, voorkap zit niet vast etc. Er zitten geen papieren bij en geen sleutels. Ik moet hem laten schouwen voor een nieuw kenteken.
Vragen:
Waar vind ik het framenummer.
Hoe krijg ik hem van het stuurslot, zit dat met bouten vast of gelas of geponst?
Hoe krijg ik hem gestart zonder contactslot en hoe verbind ik de draden door en welke.
Hoe kan ik zien of het geen snor scooter is?
Waar letten ze op tijdens die schouw?
Mag je nadat je het kenteken hebt de kappen eraf halen en hem zo kaal mogelijk maken, en wat is dan verplicht?
Waar moet ik opletten als die al zolang gestaan heeft. Is de benzine gestold, olie, etc.
Is er op het internet veel te vinden over Yamaha Neos en waar?
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Tom.
Ik kan een Yamaha Neos meenemen die niet gestolen is. Er zijn wat dingen aan kapot zoals een knipper licht en km teller hangt op half zeven, voorkap zit niet vast etc. Er zitten geen papieren bij en geen sleutels. Ik moet hem laten schouwen voor een nieuw kenteken.
Vragen:
Waar vind ik het framenummer.
Hoe krijg ik hem van het stuurslot, zit dat met bouten vast of gelas of geponst?
Hoe krijg ik hem gestart zonder contactslot en hoe verbind ik de draden door en welke.
Hoe kan ik zien of het geen snor scooter is?
Waar letten ze op tijdens die schouw?
Mag je nadat je het kenteken hebt de kappen eraf halen en hem zo kaal mogelijk maken, en wat is dan verplicht?
Waar moet ik opletten als die al zolang gestaan heeft. Is de benzine gestold, olie, etc.
Is er op het internet veel te vinden over Yamaha Neos en waar?
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Tom.