pietjanbenzo
Member
ik heb dus een Peugeot TKR 70cc met verticaal motorblok. een tijd terug heb ik hier een Malossi Sport 70cc op gezet icm een 19mm PHBG carb met powerfilter en een Yasuni R. naar mijn weten is de boel goed afgesteld, top rond de 75 gps (met zeer veel overtoeren) maar trekt zeer vlot op, zelfs autowheely (denk dat er snor vertanding in zit, weet dit niet zeker). nu heb ik zin om weer eens wat te veranderen aan de scoot, dus vroeg ik mij het volgende af;
- zou met een aluminium cilinder (had een Airsal T6 in gedachten) de scooter harder optrekken dan met de Malossi 70?
- zo ja, zou een MHR replica AC dan nog sneller zijn dan de Airsal? zo ja, is de 120€ bovenop de prijs van de Airsal het dan waard?
- zou de Airsal goed lopen icm de carb en uitlaat die ik nu heb? zo niet, aan wat moet ik denken?
- is er qua optrek veel winst te behalen in de overbrenging? was sowieso al van plan een Malossi vario aan te schaffen. heb ik ook een andere koppeling nodig?
in gedachte houdende dat er niet veel meer te vinden is voor Peugeot vert. die MHR zou k ook uit duitsland moeten komen van ebay.
bedankt voor het meedenken
- zou met een aluminium cilinder (had een Airsal T6 in gedachten) de scooter harder optrekken dan met de Malossi 70?
- zo ja, zou een MHR replica AC dan nog sneller zijn dan de Airsal? zo ja, is de 120€ bovenop de prijs van de Airsal het dan waard?
- zou de Airsal goed lopen icm de carb en uitlaat die ik nu heb? zo niet, aan wat moet ik denken?
- is er qua optrek veel winst te behalen in de overbrenging? was sowieso al van plan een Malossi vario aan te schaffen. heb ik ook een andere koppeling nodig?
in gedachte houdende dat er niet veel meer te vinden is voor Peugeot vert. die MHR zou k ook uit duitsland moeten komen van ebay.
bedankt voor het meedenken