Vraagjes BCD monoseat..

antonrox

Ouwe Rot
Hello,

Nu was ik aan het zoeken hier op het forum over de BCD monoseat, en kreeg veel pagina's voor me neus waar vrij weinig info stond over de BCD monoseat.. vandaar dat ik even een topic hierover open :)

- Past zo'n BCD monoseat netjes ? Of moet je deze nog aanpassen o.i.d om hem op het achterkantje van de rox te monteren ?

- Staat hij een beetje mooi ( ja smaken verschillen natuurlijk ) maar, ik bedoel dus dat er (hopelijk) geen lelijke zichtbare rand(je) ontstaat tussen de achterkapjes en het BCD monoseatje ?

- En heeft iemand foto's van roxjes met zo'n BCD monoseatje ?

Alvast bedankt
- Anthony :*
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Het is wel ff klooien voordat je m er op hebt. En je moet je achterkappen aan passen. Die klipjes op je achterkap, die moet je dr afhalen (bijv. met dremel).

CIMG3886.JPG


CIMG3890.JPG


attachment.php


Ik vond er iig wel tof uitzien :!
 
@ MAYKEL_MK1: Volgens mij heb je je vergist Antonrox heeft het over een monoseat en niet over een underseat ;).

Maar moet je die BCD monoseat niet over de oude duoseat heen monteren? Of is dat die van MTKT.
 
bcd monoseat kan idd over je duo sitje heen. de lak is standaard erg slecht, een paar druppels benzine erop en de lak is verneukt. het paste bij mij eigenlijk wel vrij goed. de kwaliteit is niet je van het. vooral omdat het maar met 2 schroeven (onde het zadel) en de tankdop vast zit. bij mij is daardoor denk ik dus 1 van de ophangpunten afgebroken. mjah en voor de rest hoe het eruit ziet... op zich wel goed vind ik, alleen het einde vind ik niet zo mooi, omdat het bol afloopt als het ware

edit:/
66-1092076243.jpg
 
Last edited:
*weet niet zeker of dit r eentje van bcd is, maar deze zat al op m`n scoot toen ik em kocht..

en ja, dat de lak slecht is klopt wel :+ mijnes was eerst wannabe carbon, paar keer tanken en het carbon-achtige was weg-aldus de vorige eigenaar-..



 
ik heb hem ook van bcd ik heb mij duo zitje er af gehaald en hem ove rhet plastick (wat onder het duo zitje zit gemonteerd en pas hij perfect de lak is inderdaad kut

bij mij loopt hij niet bollig aan het eind komt mischien omdat ik hem aan me achterlamp heb vast gemaakt en de hele achterkant van bcd is

kan er geen foto van maken omdat hij bij koopmans staat als ik hem van de week terug heb zou ik wel ff foto maken
 
met dat bollig bedoel ik meer dat de motorkappen ahw in een punt uitlopen. terwijl die monoseat niet puntig afloopt zeg maar
 
Back
Top