2 Vraagjes....

SpeedyJ

RRH! MothaFucka
Heyz,

Ik heb twee vraagjes.... ik heb een dremel gekocht en wil iets uit m'n kappen vrezen, kan iemand mij vertellen wat voor soort vreesje ik nodig heb ( evt. een plaatje Aub)

mijn 2e vraag is, is deze neon waterdicht? en zo niet hoe kan ik hem waterdicht maken?
0109121807_hi.jpg



(ik heb btw niks in de search kunnen vinden)

MvG,

Speedy
 
Advertisement - register to remove this

Kwa dremelen kan je het beste het plaatje eerst op je kap uit tekenen en daarna met een kleine boortje allemaal gaatjes netjes langs de lijn boren en daarna met een freesje alles uitfrezen en netjes glad schuren
 
De Beunhaas said:
Kwa dremelen kan je het beste het plaatje eerst op je kap uit tekenen en daarna met een kleine boortje allemaal gaatjes netjes langs de lijn boren en daarna met een freesje alles uitfrezen en netjes glad schuren
Ok en wat voor soort vreesje moet ik dan halen aangezien ze me bij de gamma niet het juiste antwoord konden geven :X :S



De vraag over de Neon is beantwoord bedankt voor de snelle reactie!
 
zet je dremel iig niet te hard.
ik schijfje van steen hielp bij mij het beste.
verder kan je het waterdicht maken door er iets overheen te maken
 
nee in principe is deze neonstaaf niet waterdicht, maar ik heb 2 dezelfde aan de onderkant en heb deze al vanaf januari en ze doen het nog steeds perfect. Anders inderdaad iets eromheen bouwen en afkitten (( plexiglas??))
 
Back
Top