Vraagje Uitlaat en Clamp

oviivo

Air Cooled Sjeezer
2 Kleine vraagjes:

#1: wat is het verschil tussen de TP Nardo en de Gianelli Shot?
de Shot is een kopie van de Nardo als ik het goed heb, waarbij de kwaliteit achteruit is gegaan, tog krijgt iedereen met een "leuke straatsetup" te horen dat een Shot een goede keus is, waarom dan niet de Nardo?

#2: Welke clamp past zonder aanpassingen het mooist/best op een Yamaha Neo's?
aangezien je in webshops nergens Neo's bij ziet staan.


Bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

Omdat de Nardo's niet meer gemaakt worden en dus schaars te krijgen zijn.

Clamp weet ik helaas niet, maar denk dat die van aerox ook gewoon op de neos past. Weet het alleen niet zeker.
 
Eerst was er de Nardo.

Top Performances Nardo Replica

Toen maakte Gianelli ook een Nardo

Gianelli Nardo Replica

Zijn beide aan elkaar gelijk.

Toen mocht de naam Nardo niet meer gebruikt worden. (kan me vaag herinneren dat er ooit iets in de Scootin' had gestaan)

En toen kwam dus de Shot.

Deze is gelijk aan bovenstaande.

Dus : Top Performances Nardo Replica = Gianelli Nardo Replica = Gianelli Shot.

Enigste verschil is de demper.
 
de demper kun je ook gewoon even loshalen en even de las aan de tailpijp kant van de geperforeerde buis even goed doorlassen , dan scheurt dit ook niet.

Nardo (replica) zijn volgens mij nog gewoon te koop btw , alleen zijn deze duurder..
 
Bedankt voor alle reactie's!

ik ga gewoon een aerox clamp bestellen en zie wel hoe het zit dan.

over de uitlaten:
op scootparts staan beiden uitlaten:

TP Nardo: http://www.scootparts.nl/epages/Scootparts.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Scootparts/Products/99.2244.0

Gianelli Shot: http://www.scootparts.nl/epages/Scootparts.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Scootparts/Products/31601T

er staat niets bij over replica als ik het goed zie...
en ik zit niet om 30 euro verlegen, dat heb ik er dan ook wel voor over als het een ECHT verschil is in kwaliteit.
 
hier hebben ze m ook , voor 1,40 goedkoper :*

en de garantie dat je ook de juiste krijgt :X

ik zou zelf gewoon de shot nemen omdat ie verder gewoon hetzelfde is op de demper na (kleur)
 
Back
Top