vraagje over pia vertanding(std)

mr.piaggio

3br-tjoened
ff vraagje over pia vertanding dus,

het gaat om een std vertanding van een runner.

ik was een scoot an t maken voor iemand, maar ze'n vertanding is naar de knoppen. :(

was al op zoek gegaan naar andere vertanding, maar ik weet dat niet alle pia vertandingen hetzelfde zijn.

het gaat hier om een runner( geloof bj 99 als dat nog uitmaakt)

ik weet dat het bij een zip, ice en stalker anders is dan bij runner of nrg.

vond dus een pia nrg/ntt blok, om dan gewoon daar de vertanding van over te zetten op die runner.

zou dit in princiepe gewoon mogelijk zijn ja of nee? en er zit toch ook nog verschil in dd en sd vertanding, door de naaf die er extra opzit?

b.v.d voor goede reacties 9||6

grtzz mr.piaggio
 
Advertisement - register to remove this

achteras zit alleen verschil in of je dd of sd hebt. als beide blokken sd zijn, moet het gewoon passen. trek anders die vertanding van die runner eruit, hou hem naast die van die nrg, en je weet genoeg
 
Parle said:
achteras zit alleen verschil in of je dd of sd hebt. als beide blokken sd zijn, moet het gewoon passen. trek anders die vertanding van die runner eruit, hou hem naast die van die nrg, en je weet genoeg

Onzin. Er zijn tig verschillende achterassen. Je hebt verschillende diameters voor het grote tandwiel (met spiebanen en zonder), verschillende diameters ter hoogte van het vertandingsdeksel, verschillende lengten en verschillende posities van diameters.

En laat SD en DD nou net NIET het verschil uitmaken, dat kunnen dezelfde achterassen zijn.

Ik heb nog een nieuwe Runner achteras liggen met spiebanen, pm voor meer info...
 
Back
Top