Ik snap wat je bedoelt, maar wou je zeggen dat je uit een s6 net zoveel kan halen als uit een team/evo cilinder?(ook met betere uitlaat)
geld uitgeven is niet zo'n probleem overgens; ik koop gewoon een team cil&uitlaat of evo cil&uitlaat
Heb geen zin om met een s6&c16 oid achteraan te rijden aangezien er geen aparte klasse voor luchtkoelers is
als je een goeie combinatie van uitlaat/cilinder/carburateur etc. hebt kan een AC goed lopen.
ik zelf rij evenals mijn vriendin op het circuit met een AC Stage6 racing 70 , ik rijdt met team uitlaat en 19mm , mijn vriendin rijdt met evo50 pijp en 14mm , die van mij is de uitlaatpoort aangepast , verder niet , loopt zeer goed!
die van mijn vriendin is de uitlaatpoort ook iets aangepast maar niet teveel omdat de combinatie uitlaat/cilinder niet optimaal is , dus cdie van haar loopt iets minder fel.
er is dus wel wat mee te doen ,std racing ook wel , de timing van de poorten is wel en stukje tammer dan die van een LC maar er valt nog wel een leuk v ermogen uit te halen zo uit de doos.
maar je kunt natuurlijk een Stage6 cilinder niet vergelijken met een mhr of evo een stage6 is veel te goedkoop om zo goed te zijn , er zit veel minder tijd in zo'n cilindertje gestoken.
verder , als je dus een evo of mhr oid gaat kopen moet je ook de uitlaat minimaal nogaanpassen , dus je kunt beter eerst iets kopen wat je toch al nodig bent , een cilinder kun je dan altijd nog kopen , en de stage6 nog verkopen.
maar wat bedoel je met "klasse" ? sprinten oid?