This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vraag

cedjeuh

Well-Known Member
hey

Ik en een vriend vroegen ons het volgende af, mag de politie je scooter op de rollen zetten wanneer hij nog in rodage is ?

grtz

denk je dat de politie dat wat interesseerd?

als ze dat wel zou interesseren en ze zouden zeggen van rij maar door dan kan iedereen wel zeggen dat ie aan het inrijden is 8P

de juten hebben daar volledig schijt aan. op de bank staat duidelijk dat het op eigen risco is, maar je bent het wel verpicht en als je weigert dan krijg je automatisch de hoogste boete. bij ons aan de middelbare school hebben ze 1x in het jaar een vrijblijvende rollenbank, zodoende heb ik het idee dat ze enkel stoppen als je scooter eraf stuitert of dat ie in de brand vliegt maar anders geef ik je weinig kans.

bij een gewone rollerbank mag je wel vanalles doen met je scooter dus uitlaten erafhalen, je powerfilter vervangen voor een ogineel heb ik al gezien en de politie zij er nix van. want het blijft jou scooter.

dat er een scooter afstuiterd ken ik , een vriendin van mijn vriendin is dat een keer gebeurd , die agent geeft gas en huppa , zo de scooter volgas van de bank af , was een dure voor de politie en ook wel vaker gehoord van klanten die bijv een benelli hadden , die zijn vrij breed en komen tegen de rollenbank aan met als gevolg krassen , ze kregen wel een bekeuring maar die was stukken lager dan het geld wat ze voor de schade kregen , want benelli is niet goedkoop , mja , uiteindelijk is het zonde want de maatscahppij betaald hiervoor , wij dus , en niet de politie...

nog ff verder op inrijden , een std brommer hoef je niet in te rijden , die is al zo begrensd dat hij al langzaam zat gaat , dus als je moet inrijden is ie al opgevoerd en dat mag al niet..