Beste leden.
Word een keer tijd voor wat comfortabelers (Rij nu een zip E4)
Heb eigenlijk al besloten dat het een sym fiddle 2 gaat worden, dat zie ik momenteel ook als enige optie. Vind hem mooi , hij rijd ook veel lekkerder dan een zip, kwaliteit lijkt te deugen.
Een Kisbee valt af, dankzij mijn buurman. Hij heeft hem pas 5 jaar en al een revisie gehad, krukaslagers.. (schijnt normaal te zijn dat deze dingen vaak onder de 20k al een revisie nodig hebben, verder waar je uitlaat vast zit doorgeroest waardoor hij los schoot en hij bij de tapeinden was afgebroken. Daarnaast start hij vaak moeizaam in de kou (injectie btw). Pleuris meuk.
Wat me alleen niet lekker zit is het feit dat sym onderdelen uitsluitend aan dealers verkoopt, en ik geen inzage heb in de kosten..
Zijn er mensen die bij een zaak werken? Is Sym net zo'n bedrijf als Piaggio die schandalige prijzen vraagt voor bepaalde originele onderdelen? Mijn benzinepomp van de Zip moest vervangen worden, origineel 250 eur, krijg ffe lekker de pleuris. Gelukkig was de replica 70.. Dat voordeel heb je dan weer bij piaggio, veel imitatie/onderdelen.
Mocht er na die 3 jaar wel wat gebeuren zou ik graag weten waar ik aan begin.
Word een keer tijd voor wat comfortabelers (Rij nu een zip E4)
Heb eigenlijk al besloten dat het een sym fiddle 2 gaat worden, dat zie ik momenteel ook als enige optie. Vind hem mooi , hij rijd ook veel lekkerder dan een zip, kwaliteit lijkt te deugen.
Een Kisbee valt af, dankzij mijn buurman. Hij heeft hem pas 5 jaar en al een revisie gehad, krukaslagers.. (schijnt normaal te zijn dat deze dingen vaak onder de 20k al een revisie nodig hebben, verder waar je uitlaat vast zit doorgeroest waardoor hij los schoot en hij bij de tapeinden was afgebroken. Daarnaast start hij vaak moeizaam in de kou (injectie btw). Pleuris meuk.
Wat me alleen niet lekker zit is het feit dat sym onderdelen uitsluitend aan dealers verkoopt, en ik geen inzage heb in de kosten..
Zijn er mensen die bij een zaak werken? Is Sym net zo'n bedrijf als Piaggio die schandalige prijzen vraagt voor bepaalde originele onderdelen? Mijn benzinepomp van de Zip moest vervangen worden, origineel 250 eur, krijg ffe lekker de pleuris. Gelukkig was de replica 70.. Dat voordeel heb je dan weer bij piaggio, veel imitatie/onderdelen.
Mocht er na die 3 jaar wel wat gebeuren zou ik graag weten waar ik aan begin.
Last edited: