Vraag quad dinli minarelli horizontaal lang!!!

Damian niemeijer

Well-Known Member
Hallo, ik kijk al een tijdje mee op dit forum en vond het nu wel eens tijd om een account aan te maken en een vraag te stellen;p. Ik ben sinds kort in het bezit van een dinli 50cc quad op bromfiets kenteken. Eerst zat hier een immitatie 50cc minarelli horizontaal kort onder. Ik hen deze er direct afgehaald en mijn frame aangepast voor een origineel minarelli horizontaal lang blok. Dit omdat ik meer vetrouwen heb in originele onderdelen dan de namaak onderdelen van dinli. Nu ik het blok eronder heb vind ik dat die weinig trekkracht heeft (bij aankoop van het blok is het complete blok gereviseerd (lagers keeringen zuiger etcetc)) nu is mijn vraag wat is een beetje een leuke setup voor onder mijn quad. Van een beetje lassen etc ben ik niet vies dat zal sowieso moeten wil ik een beetje een fatsoenlijke snelle uitlaat eronder hebben lijkt mij. Zelf dacht ik aan dr70cc cillinder met een 17,5 cabarateur en een yasuni c16 terugloop uitlaat eronder. Voor de rest is het blok helemaal standaard en heb ik de ballen nog geen verstand van rolletjes etc. Je moet tenslotte ergens beginnen. Ik hoop dat jullie een beetje tips hebben voor mijn setup om hem harder en feller te laten op trekken. Alle ideen en tips zijn welkom!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Als je een 70cc pakt verander je krukas dan wel even.
Je zou kunnen gaan voor 70cc roze top van topperformance zelf goede ervaringen mee.
17,5 cabrateur met stuk of 5 sproeiers om te testen wat het beste werkt.
Yasuni c21
Stuk of 3 rolletjes (testen wat het beste is )
Rode mallosi drukveer
En sterke trekveren
Hoop je geholpen te hebben
 
Kijk eerst eens wat je eisen zijn .
I.p.v een Dr 70 kan je beter een Stage 6 Streetrace nemen , Cilinders ziijn gelijkwaardig , echter de Sage 6 is beter afgewerkt , en prestatie`s zijn net iets beter .
Yasuni C16 is overkill op een laagtoerige Cilinder , een Yasuni R past er beter bij.
 
Back
Top