vraag aan mensen die ervaringen hebben met area 51

limbo_aerox

S60 T5 R evolve
ik ben op het werk met een area 51 bezig,
deze had zijdelinse speling bij het blok

onderaan met die 2 "beugels" waar heb blok mee vast zit, zit een bus in een rubber deze rubber is rond de bus helemaal uitgescheurd,
heb helaas geen foto

weet misschien iemand hoe dit kan, de scooter heeft 10000km gelopen en volgens de eigenaar heeft er een (gietijzeren) 70cc op gezeten.

kan dit door de 70 komen?

bij voorbaat dank voor uw reacties

Advertisement - register to remove this

wat jij bedoeld is het silentblock.

En dat uitscheuren KAN door te veel kracht maar kan ook door uitdroging komen.

Misschien heeft deze area een keer een aanrijding gehad waardoor de rubbers gescheurd zijn..

limbo_aerox said:
ik ben op het werk met een area 51 bezig,
deze had zijdelinse speling bij het blok

onderaan met die 2 "beugels" waar heb blok mee vast zit, zit een bus in een rubber deze rubber is rond de bus helemaal uitgescheurd,
heb helaas geen foto

weet misschien iemand hoe dit kan, de scooter heeft 10000km gelopen en volgens de eigenaar heeft er een (gietijzeren) 70cc op gezeten.

kan dit door de 70 komen?

bij voorbaat dank voor uw reacties

Het zou misschien wel door die 70 kunnen komen, maar ik ken hele vette area's die er geen last van hebben en die hebben heel wat snellers eronder dan een gietijzeren 70 :|

ik rij zelf ook met area51, heb er zelfs 2, een met een manston 70, en een met een giet 70, ik heb het nog maar 1 keer mee gemaakt dat de silentblock kapot was, dit was door uitdroging, zo een nieuwe silentblock kost niet zo veel denk rond de 15€ (weet de juiste prijs niet meer) een vriend van me heeft wel eens een ongeval gehad met een area en toen was deze ook een beetje gescheurd maar niet erg.

Back