Daan
Honda@NR 2
Eeej Daantje ik zat op je site en kwam dit tegen:
Verder hebben die kneusjes van Honda NL de vertanding lekker kort gemaakt, dus schiet dat ook niet op! Je zult met een standaard onbegrenste X8R dus lekker hard accellereren, maar je top zal verwaarloost zijn
Door dit op te lossen, kan je er een andere vertanding in zetten. Hier heb je 3 verschillende voor:
-Polini secundaire vertanding -> 15/49
-Malossi primaire vertanding -> 16/40
-Yamashi primaire vertanding -> 17/37
Als je van plan bent je standaard 50cc te houden, dan raadt ik je de secundaire vertanding van Polini aan. Waarom? Omdat je daar tenminste nog een beetje lekker mee optrekt en je top zal zo'n 5km/h tot 10km/h hoger worden.
Hoe moet dit als je dit doet?
Rijd hij dan 5 tot 10 km/h harder?
Wat kost het eigelijk?
Waar moet het ingebouwd worden?
Want ik snap het nie zo goed
Alvast bedankt
Verder hebben die kneusjes van Honda NL de vertanding lekker kort gemaakt, dus schiet dat ook niet op! Je zult met een standaard onbegrenste X8R dus lekker hard accellereren, maar je top zal verwaarloost zijn
Door dit op te lossen, kan je er een andere vertanding in zetten. Hier heb je 3 verschillende voor:
-Polini secundaire vertanding -> 15/49
-Malossi primaire vertanding -> 16/40
-Yamashi primaire vertanding -> 17/37
Als je van plan bent je standaard 50cc te houden, dan raadt ik je de secundaire vertanding van Polini aan. Waarom? Omdat je daar tenminste nog een beetje lekker mee optrekt en je top zal zo'n 5km/h tot 10km/h hoger worden.
Hoe moet dit als je dit doet?
Rijd hij dan 5 tot 10 km/h harder?
Wat kost het eigelijk?
Waar moet het ingebouwd worden?
Want ik snap het nie zo goed
Alvast bedankt