Voorvork scheef.

Luuktooten.

New Member
Hoi! Ik ben een beetje nieuw in de scooters. Ik heb laatst een ongeluk gehad met mijn scooter en nu staat mijn voorvork iets scheef. Hij trekt verder totaal niet naar links of rechts en heb er verder ook geen last van. Wat moet ik er nu mee, en wat kan ik ermee?
 

Attachments

  • F21CCD97-D9DE-4B8D-99B3-55A13463C48E.jpeg
    F21CCD97-D9DE-4B8D-99B3-55A13463C48E.jpeg
    136.3 KB · Views: 36
  • 157ED410-E9C6-491D-93FC-4E8D8809D829.jpeg
    157ED410-E9C6-491D-93FC-4E8D8809D829.jpeg
    379 KB · Views: 32
Advertisement - register to remove this

Ik zou de kappen eraf halen en kijken hoe het bij het kroonstuk zit, of je daar geen schade hebt. Scheve voorvork wil je gewoon niet hebben, kan ongewenst weggedrag geven (je gaat nogmaals op je plaat ;))
 
Het kan ook zijn dat de voorvork nog redelijk recht is, maar bij de val je stuur krom is gegaan.

Zou eens de kappen voor eraf nemen en zien waar het precies mis zit.

De voorvork lijkt erg veel op die van een peugeot kisbee.. Misschien niet origineel?
 
Het kan ook zijn dat de voorvork nog redelijk recht is, maar bij de val je stuur krom is gegaan.

Zou eens de kappen voor eraf nemen en zien waar het precies mis zit.

De voorvork lijkt erg veel op die van een peugeot kisbee.. Misschien niet origineel?
Ik heb hem voor de eerste beurt naar een scooter zaak gebracht. En die zeiden dat hij krom was. Maar ja ik weet er weinig van. Toen hebben ze die vervangen voor me. Dus het zou goed kunnen dat hij niet origineel is. Ben daar sowieso vaker goed opgelicht….
Post automatically merged:

Ik zou de kappen eraf halen en kijken hoe het bij het kroonstuk zit, of je daar geen schade hebt. Scheve voorvork wil je gewoon niet hebben, kan ongewenst weggedrag geven (je gaat nogmaals op je plaat ;))