Voorvork MBK Booster Spirit

PIABOOST

Piaboost
Ik ga dus m'n voorverk verlagen, maar heb nu een klein vraagje.
DE bovenste dop die op de binnenpoot staat, saat die onder spanning van de veer of kan ik die er gewoon uitdraaien? En moest ze onder spanning staan, hoe draai ik ze er dan het beste op een veilige manier uit?

Ik heb een foto erbij geplaatst van de dop die ik bedoel moest je het niet weten. Gelieve zo snel mogelijk te reageren want wil namelijk verder gaan doen ;)

 
Advertisement - register to remove this

met imageshack kun je hier geen foto's meer plaatsten..

meestal zit de vorkpoot aan de bovenkant dicht met een dop die vastzit met een borgveertje , de dop moet je iets naar beneden drukken en dan kun je met een klein schroevendraaiertje de borgring wegnemen , dan kun je de dop en veer eruit halen.

de vorkpoten moet je er wel uit hebben dan , dus even in een bankschroef zetten (met alu plaatjes ertussen tegen beschadiging)
 
Ik heb het al klaar gekregen, bij booster zit er geen borgveertje in, ik moets gewoon de bovenste dp eruit draaien omdat ik anders m'n vorkpoten er niet uit krijg, en daarachter zit direkt de grote veer.

Als ik ze moet verlagen, moet ik dan die grote veer die ik eerst tegen komen inkorten en meer olie erin doen? Want veerpoten kan ik niet verder laten zakken in m'n T-stuk omdat men radiator in de weg zit.
 
Back
Top