This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

voorvork aerox verlichten.

Sjaak

WNH crew
zijn er misschien mensen op dit forum die voor mij mijn aerox voorvork zou kunnen verlichten?
het moet nog wel veren want volgens mij mag je met een niet verende voorvork niet sprinten in de sbo std klasse.
dus mijn vraag was, of iemand een draai/freesbank tot zijn beschikking heeft en voor mij mijn voorvork maximaal aan zou willen passen.
stuur mij hierover a.u.b een pmetje met wat je mij precies te bieden heb dan zoek ik de mooiste er tussenuit.

ik denk dat je beter voor een andere voorvork kunt gaan dan, afdraaien lijkt met niet zo'n goed idee, alhoewel het misschien wel zou kunnen.

Je kunt zoals tinne een alu kroonstuk laten maken. Binnenpoten van alu laten maken enzo. De buitenpoten kun je ook vervangen door een ander exemplaar zoals van een BW's oid (die zijn een pak lichter).

Technisch regelement SBO:

Artikel 2 - Rijwielgedeelte en frame

2.1 Het frame mag verstevigd worden. Versteviging tussen de zitting en het stuur (zogenaamde 'framebuizen') zijn toegelaten. .
2.2 Keuze en montage van voorvork, velgen, vering en remmen zijn vrij.
2.3 De gashendel moet zelfsluitend zijn. Het gebruik van snelgas is toegestaan.
2.4 Remhendels moeten in goede staat verkeren. (bij voorkeur 'ingeslepen' aan de uiteinden). Geen scherpe uiteinden.
2.5 Voor- en achterrem moeten goed werkend zijn.
2.6 Bandenkeuze is vrij. De velgen en banden moeten voldoende veilig zijn voor de snelheden die behaald worden.
2.7 Het balhoofd mag geen speling of dode punten vertonen.
2.8 Uitvoering van het stuur is vrij.
2.9 Velgen mogen afgedraaid worden en/of uitgefreesd, maar mogen geen barsten of scheuren vertonen.

Het rijwielgedeelte, inclusief alle wijzigingen hieraan mogen de veiligheid niet negatief beïnvloeden. Wanneer bij twijfel is dit altijd ter beoordeling van de tc.

ja maar alsnog moet het volgens mij wel veren heb een beetje rondgevraagt, had dat ook alwel gelezen namelijk.
inne!!!!!!!!!!!!! waar ben je... weet jij dat misschien