voorvering

Ruudjuuuh

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een Aprilia RX 50. Bouwjaar 2004.
Nu heb ik het volgende probleem: Mijn voorvering aan de linkse kant gaat iedere keer lek. Heb er al 4 keer nieuwe keerring in laten zetten en dan is het voor 5 dagen opgelost, en daarna lekt hij weer. Heb er al een keer imitatie keerring in laten zetten en vering iets ingekort, en toen heb ik er ongeveer een half jaar mee kunnen rondrijden. vorige week was hij weer lek en heb ik er opnieuw een nieuwe keerring in laten zetten. De dealer hier zegt dat het nergens anders aan kan liggen dan de keerring. En dat er geen oplossing voor is dan een nieuwe keerring erin te zetten. Wat denken jullie, zijn er nog andere dingen waar het aan kan liggen of is het op een andere manier op te lossen?
 
Advertisement - register to remove this

of je maakt de poten nooit schoon waardoor de keerring beschadigd en/of je gebruikt nogal aardig ruig..

ook verkeerde olie en/of keerringen kunnen veel doen natuurlijk.

maar meestal als het probleem zich vaker voordoet zal er een binnenpoot krom , beschadigd of versleten zijn , of een combinatie hiervan.
 
de dealer heeft hem al een paar keer na gekeken en heeft van allerlei metingen gedaan. Maar hij kan niks vinden wat er mis mee zou kunnen zijn behalve de keerring.
 
Back
Top