Dag allen,
Mijn naam is Harry woonachtig in de nabije omgeving van Groningen. Meer dan 2 decennia de nodige kilometers afgelegd in vierwielers. Daarbij in de laatste 10 jaar drie kinderen gekregen, en voor hen leek het mij leuk om samen op een tweewieler te gaan rijden. Maar: Nu ben ik zelf ook verkocht.
In mijn eerste post kan ik ook uit de doeken doen dat ik dol ben op een krachtiger blok dan de meeste 49cc's. Vandaar dat mijn eerste Kymco Agility 4-takt nu door mij voorzien is van een Naraku. Rijdt prettig. Woonachtig in het Noorden voelt het alsof er altijd sprake is van wind tegen. Enkele weken geleden een tweede Agility gekocht met een kapot blok. Dit omdat ik bij het opwaarderen van de eerste heb ondervonden hoe eenvoudig de techniek is en hoe schappelijk de prijzen van onderdelen. Samen met een vriendelijk verbruik (temeer omdat 1 van mijn auto' s stil staat en dus bespaart omdat ik op de plof zit) ben ik dagelijks aan het genieten van mijn woon- werkverkeer.
Groet,
Mijn naam is Harry woonachtig in de nabije omgeving van Groningen. Meer dan 2 decennia de nodige kilometers afgelegd in vierwielers. Daarbij in de laatste 10 jaar drie kinderen gekregen, en voor hen leek het mij leuk om samen op een tweewieler te gaan rijden. Maar: Nu ben ik zelf ook verkocht.
In mijn eerste post kan ik ook uit de doeken doen dat ik dol ben op een krachtiger blok dan de meeste 49cc's. Vandaar dat mijn eerste Kymco Agility 4-takt nu door mij voorzien is van een Naraku. Rijdt prettig. Woonachtig in het Noorden voelt het alsof er altijd sprake is van wind tegen. Enkele weken geleden een tweede Agility gekocht met een kapot blok. Dit omdat ik bij het opwaarderen van de eerste heb ondervonden hoe eenvoudig de techniek is en hoe schappelijk de prijzen van onderdelen. Samen met een vriendelijk verbruik (temeer omdat 1 van mijn auto' s stil staat en dus bespaart omdat ik op de plof zit) ben ik dagelijks aan het genieten van mijn woon- werkverkeer.
Groet,