voorlicht bcd

CyayC

BoOsTerBooY
hey, op een bcd-voorlicht van een booster staan 2 lampen, normaal 12V 30W , deze zijn kapot dus zocht ik er nieuwe. Ik vond er enkel van 12V 35W, zou dit kwaad kunnen?

Advertisement - register to remove this

hey, op een bcd-voorlicht van een booster staan 2 lampen, normaal 12V 30W , deze zijn kapot dus zocht ik er nieuwe. Ik vond er enkel van 12V 35W, zou dit kwaad kunnen?

zoek anders is bij de supermarkt in de buurt die hebben het ook wel is

en denk dat ze wat sneller opgaan

Haha, nee.
Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat je koplamp unit doorsmelt.

Maar dat zal meevallen met 5 watt hoger.
Zit geen beglazing voor de lampjes of wel?

5 watt meer kan zeker geen kwaad hoor. In mijn speedfight heb ik nu 55 watt zitten, 20 meer dus en geen probleem alleen dat ze verzwakken wanneer ik mijn knipperlichten gebruik maar met 5 watt meer zal dit geen probleem zijn

5 watt meer kan zeker geen kwaad hoor. In mijn speedfight heb ik nu 55 watt zitten, 20 meer dus en geen probleem alleen dat ze verzwakken wanneer ik mijn knipperlichten gebruik maar met 5 watt meer zal dit geen probleem zijn

IS de verlichting met 55W beter dan die van 35W? .. Want anders zou ik ook kunnen overwegen die te steken ^^ ... Maar wat is een voorlicht unit? En , ZEKER dat 35W geen kwaad kan?

beetje feller uiteraard maar dat zijn geen spots zoals jij hebt, 55w zou veel te veel zijn in jou geval. en koplampunit is waar je lampen in zitten als het ware. En 35W kan idd zeker geen kwaad

Back