voorkap bewerken.

tiender

Well-Known Member
heej het lijkt mij wel leuk om me voorkap te bewerken. om mijn aerox beetje toffer te maken, maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe je dit doe?

Aerox%20special.JPG

zo wil hem maken
 
Advertisement - register to remove this

ja maar iedereen heeft al van die standaart kappen die je kan kopen, maar ik wil hem een beetje uniek make zegmaar:p
dus dit moet ik gaan polysteren enzo, maar zou iemand dat misschien kunnen uitleggen?
 
dacht ik al:p wat moet er nog mee gebeuren? dan moet je zeker een deel van een andere kap (nrg bijvoorbeeld) in de aeroxkap maken?
 
oohja ik snap hem al;) dacht dat het een kap was van een andere scooter, maar nu is het mij wel duidelijk. dat bcd voorlicht gewoon erin is gepolyesterd.:D en dat bovenstekapje ook dus. maar dan ga ik maar eens spulletjes bestellen. dankjullie allemaal:)
 
het gaat niet specifiek om die neos, ik bedoelde ermee dat als je polyester stips zoekt dat je dan neorox. op google in kon typen.

dan vond hij genoeg tips

mischien als je iets orgineels wilt, maak een neos kap in je aerox:p
 
Dan zou ik het eerder zelf proberen, die gast bakt echt wat in mekaar zeg.

Ik zie dat hij niet eens de plaatsen opschuurt waar hij polyestermatten legt, zal lekker hechten zo. Die polyester eet de lak op, en komt gewoon terug los.

Met zen kilo's plamuur ook. Van die grote projecten zoals die achterkap, moet je echt al wat kennis bezitten om het netjes te doen. En eigenlijk een mal kunnen maken ervan, anders zit je met veel teveel plamuur.

Mijn tip, probeer het zelf, en bespaar VEEL geld uit.
 
vind het er anders behoorlijk netjes uitzien hoor:p en al zal ik het zelf doen ziet het er volgens mij al helemaal niet uit:p
 
Back
Top