VOOR ALLE DUIDELIJKHEID !!!

aerox_girl

Well-Known Member
voordat ik over een tijd ook gebanned word, ik ben de vriendin van panda (ja ik weet het, hij kan gruwlijk iri zijn) maar ik ben dus wel ff iemand anders dan hij dus kom alsjeblieft niet met vooroordelen

ps. ik moest van hem vragen of hij weer op het board mog komen als hij zich gedroeg ???
 
Advertisement - register to remove this

BLAAAAAAAAAAAAT
smile.gif
!!!!!....achja als hij zn eigen dan ook echt weet te gedragen, van mij zal hij geen last hebben
 
Ohja, als hij dan weer op het bord komt moet hij er wel tegen kunnen als iemand nog eens een reactie geeft op zn FF met natuurlijk een giet. mhr!!
 
LOL

btw, vind je dat niet een beetje raar dat je van je vriend moet gaan vragen of ie weer mag internetten. Owja, ik unban hem niet, dus je moet maar aan razkin vragen
smile.gif
 
Originally posted by aerox_girl:
ja ik weet het, hij kan gruwlijk irri zijn

Dat weten wij ook
wink.gif

Maar als ik vragen mag, waarom ga je dan met hem als hij gruwelijk irri kan zijn? Omdat de sex goed is ofzo? (kan me bijna niet voorstellen
wink.gif
wink.gif
wink.gif
)
The Love Doctor has spoken
smile.gif


Greetz & no offence
wink.gif
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Jij bent mooi wil je zeggen
tongue.gif

"De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet"
biggrin.gif


En jezus ban al die irritante nepvrienden/vriendinnen etc. van Panda nou maar, want nou wordt het gezeik irritant.

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
"De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet"
biggrin.gif


En jezus ban al die irritante nepvrienden/vriendinnen etc. van Panda nou maar, want nou wordt het gezeik irritant.

SvR

ben zeker geen nepvriendin van hem, zal wel eens ff een foto posten morgen als je dat wil, nog met m'n aerox ook als je wilt want volgens panda heeft prozhen die gezien. maareh, waarom is het raar als hij vraagt of hij unbanned kan worden ? hij kan het zelf toch niet vragen ??????
 
Dus niet op zijn rechterhand letten, die is extra breed en gespeird, veel training gehad
biggrin.gif
 
van mij mag panda ge-unbanned worden.. tjeesus 't is toch niet alof ie hier iemand heeft vermoord..

diegene wat hem wel willen bannen geloofde waarschijnlijk dat die 160 liep.

en sow what dat ie dat verzon.. laat 'm toch, ik maak me daar niet druk om!

Greetz R666
 
Originally posted by Rogue six6six:
van mij mag panda ge-unbanned worden.. tjeesus 't is toch niet alof ie hier iemand heeft vermoord..

diegene wat hem wel willen bannen geloofde waarschijnlijk dat die 160 liep.

en sow what dat ie dat verzon.. laat 'm toch, ik maak me daar niet druk om!

Greetz R666

Dewd, het ging niet alleen om dat 160-verhaaltje, hij heeft daarna namelijk nog een stuk of wat kansen gehad, maar hij bleef maar zeiken en zeuren. Dat zijn vriendin of (kan het me bijna niet voorstellen) zijn vrienden hier ook zitten kan me absoluut geen fuk schelen, maar die Pandadewd mag van mij wegblijven.

Panda irriteerde zelfs Bart en mij, dan heb je het wel heel erg bont gemaakt
smile.gif
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Dat weten wij ook
wink.gif

Maar als ik vragen mag, waarom ga je dan met hem als hij gruwelijk irri kan zijn? Omdat de sex goed is ofzo? (kan me bijna niet voorstellen
wink.gif
wink.gif
wink.gif
)
The Love Doctor has spoken
smile.gif


Greetz & no offence
wink.gif

Heeft nooit sex gehad met een Daniel denk ik
smile.gif
 
mja, als ie gewoon geen bullshit verhalen zou vertellen zou het niet erg zijn, maar die gozer blijft bezig tot vervelens toe.
 
Originally posted by aerox_girl:
ben zeker geen nepvriendin van hem, zal wel eens ff een foto posten morgen als je dat wil, nog met m'n aerox ook als je wilt want volgens panda heeft prozhen die gezien. maareh, waarom is het raar als hij vraagt of hij unbanned kan worden ? hij kan het zelf toch niet vragen ??????

ow jawel, hij ken gwoon ff een mailtje sturen naar freez ofzo. Heb ik ook gedaan en die toffe gast heeft me dr weer opgezet. En daar ben ik hm nog steeds dankbaar voor.
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif


mzzls
 
Back
Top