hebo-rox-04 cycling sucks 20 March 2009 #1 heey, dames en heren Ik merk dat mijn bougie erg slecht vonkt, en is niet echt een heldere vonk, meer zwak en wit:| Hij loopt verder wel goed, alleen ik vroeg me toch af of dat slecht is, en of het vermogen scheelt met verbranding(lijkt me niet)8P Ik heb de kabels al nagekeken en na mijn bougiedop + kabel te hebben gedroogt nog steeds hetzelfde. Ik heb nog orginele onsteking en rij met langeschacht(dr70) nrg hittegraad 9 Alvast bedankt
heey, dames en heren Ik merk dat mijn bougie erg slecht vonkt, en is niet echt een heldere vonk, meer zwak en wit:| Hij loopt verder wel goed, alleen ik vroeg me toch af of dat slecht is, en of het vermogen scheelt met verbranding(lijkt me niet)8P Ik heb de kabels al nagekeken en na mijn bougiedop + kabel te hebben gedroogt nog steeds hetzelfde. Ik heb nog orginele onsteking en rij met langeschacht(dr70) nrg hittegraad 9 Alvast bedankt
hebo-rox-04 cycling sucks 20 March 2009 #3 JepO-), ik merkte de slecht vonk na het opnieuw opbouwen van mijn blok, dus alles is los geweest en lagers krukas en cilinder vervangen Kabels zitten wel gewoon goed aangesloten en vast
JepO-), ik merkte de slecht vonk na het opnieuw opbouwen van mijn blok, dus alles is los geweest en lagers krukas en cilinder vervangen Kabels zitten wel gewoon goed aangesloten en vast
hebo-rox-04 cycling sucks 22 March 2009 #6 Is mijn bougie ngk b9 te koud dan:X, ik hoor vaak dat die goed is:!?