tja , hoeveel er MOET bestaat niet , hoeveel eraf KAN is hoeveel jij denkt dat je eraf kan halen , er is geen minimum eigenlijk , dit is echt een ingreep die je naar eigen inzicht doet. en het is zeker niet iets waar je wat aan hebt als je nog lichtspoelen hebt.
is een experiment , maar als je die waar normaal je koelvin zit afdraai kan er dan problemen veroorzaken en vanboven zoals op de foto van beunhaas is dit de goeie methode ?
uhm , hoe bedoel je? met een draaibank draai je alles gelijk af ...
je veranderd niks aan het vliegwiel behalve dat je gelijkmatig er wat afdraaid , dat er mensen zijn die dit niet snappen en zo maar wat blaten (onbalans enz.) kan ik ook niks aan doen ,dat zijn mensen die andere door de war brengen terwijl ze er zelf niks van weten...
een vliegwiel kun je gewoon afdraaien , alleen het haalt niks uit..
kijk het loopt niet in 1 lijn het staat niet loodrecht op de draaibank , daarmee ben ik er ook mee gestopt .
omdat de krukas wel recht is en daar het vliegwiel wel recht op draait , dan zitte er ongelijkenissen in.
ik zit te denken dat hij dan op de kruk ook gaat slingeren en er speling op mijn lagers gaat ontstaan .
en melf 50 het is niet voor mij maar voor iemand anders die wu perse dat ik zijn vliegwiel afdraaide
ja hij draait redelijk goed , het is ech een heel klein beetje dat hij slingerd , en ik span hem op in de klauw , zodat het vliegwiel rust op de delen die uit de klauw komen .