Vivacity stottert en houd in

Oke, dat is redelijk vergelijkbaar met een originele uitlaat, dan kan je de sproeier waarschijnlijk wel gewoon laten zitten. En het is een snor versie, dus dat klopt dan ook.

Zit er nog een prop in de huidige uitlaat? Zo ja, zou ik die in de technigas ook laten zitten, anders moet je zeker de sproeier opnieuw afstellen. (en de overbrenging eigenlijk ook)

De huidige is echt een orginele dus met zo'n smal uitlaatbochtje. Degene die erop zat was onbegrensd dus eens aankijken wat de scoot doet met de nieuwe uitlaat erop voordat ik sproeiers ga veranderen. Zeer waarschijnlijk wel ff spelen met de stationair en luchtschroef maar eerst ontvangen, monteren en ff warm rijden. To be continued.....

Dat klopt maar met ff starten en op en neer in de straat merk je al genoeg wat het doet. Dat bedoel ik met ff aankijken voordat ik iets ga veranderen en dan draait het echt niet direct in de soep volgens mij...

Sproeier moet je wel aanpassen. Je gaat immers van een snoruitlaat met een smalle bocht naar een onbegrensde brom met een dikke bocht.
Let wel, als de begrensplaat nog in de variateur zit kan hij overtoeren maken.
Luchtschroef trouwens op 1,5 zetten.

Vanmiddag mijn uitlaat ontvangen en natuurlijk direct gemonteerd. Toen ik de scooter startte kreeg ik van het geluid al een geluksgevoel, wat klonk dat mooi regelmatig en krachtig. Gelijk een stukje gaan rijden en kolere zeg wat trok die hard op en door. Scoot doet het goed hoor, eigenlijk iets te goed want tik nu de 50 aan dus weer wat te doen.....

Attachments

• 20231230_143432.jpg
    20231230_143432.jpg
    216 KB · Views: 9
Prima uitlaat. Zal je veel plezier van hebben. Denk erom even de bougiekleur goed in de gaten te houden want ik verwacht dat de sproeier groter moet.

Back