Vivacity snorblok met Gianneli uitlaat sneller te krijgen?

=ferdi=

Well-Known Member
hallo

Ik heb een vivacity scooter met geel kenteken.
maar er zit een ontgrenst snorblok onder en loop nu 60-65 zou die met een terugloop uitlaat harder lopen?

grtz

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Sorry snor tuning word hier niet toegestaan. Sim-Pel.
Scooterforum.net zit niet op jou verantwoordelijkheid en slechte naam te wachten.
En het verpesten van de scooter community door deze waanzin.

Als je met je snor met 60 op je gezicht klapt zijn de gevolgen niet meer te overzien..
Als je harder wilt dan koop je maar een brom scooter.

Als je geel kenteken hebt dan zet je er maar een bromblok eronder.
 
-.- ik heb ook een snorblok op mijn speedfight gewoon met gele kenteken,
tecnigas terugloop en hij loopt 85 op teller.
stage 6 uitlaat die ik eerst had ging die 95 mee..
Hoezo '' Als je met je snor met 60 op je gezicht klapt zijn de gevolgen niet meer te overzien..
Als je harder wilt dan koop je maar een brom scooter'' ?? dat snap ik niet misschien kun je dat es uitleggen waarom als je met een snorblok harder gaat de gevolgen niet meer te overzien zijn dan met een bromblok ?
ik ben nieuwsgierig :p
 
GVD{!

Ik heb een scooter met geel kenteken.:|
Dus ik heb een helm op ik ben niet eidel.:#
Mijn blok is vastgelopen dus had ik er voor tijdelijk een snorblok er onder gelegt:'(.
Maar dat tijdelijk is al weer een maand.
En 60 65 is schijt:'( ik heb liever 90 95 maar ja ik heb nog niet genoeg geld om me bromblok optebouwen.
En ik zag een gianeli uitlaat op MP voor 5 tientjes ik dagt mischien gaat hij hier wat harder door (betwijfel ik eigenlijk)en vandaar die vraag.
Dus A.u.B geen negatiefe reacties want ik weet dat scooters met blauw kenteken opvoeren tegen julie regels is maar ik heb een vivacity met geel kenteken.
Dus mij vraag mag volgens de jullie regels want ik heb een helm op.

Mvg ferdi
 
in de topic starter zn eerste post staat toch dat ie een geel kenteken heeft, lees het dan ook niet voor de helft


maar iig
ja, hij gaat sneller
 
Last edited:
de std snor veer is erg kort , ik heb ergens nog wel 1 liggen :p

dat ze te zwaar zijn zal kloppen , aangezien je cilinder absoluut niet met de uitlaat overeen komt , en dus nooit goed zal lopen zo..
 
in de topic starter zn eerste post staat toch dat ie een geel kenteken heeft, lees het dan ook niet voor de helft


maar iig
ja, hij gaat sneller

Hoe snel denkt u???

dan moet je dus iig al een andere cilinder erop zetten ;)

Aan wat voor cilinder moet ik dan denken want ik heb een snorblok nu met een cilinder met 2 spoelpoorten.
In een snorblok passen geen brom cilinders
Een snor blok heeft een veel kortere vertanding toch? Dat zal dus betekenen dat je er weinig harder mee kunt zonder de vertanding te veranderen.
wat is max met snorvertanding?
 
de std snor veer is erg kort , ik heb ergens nog wel 1 liggen :p

dat ze te zwaar zijn zal kloppen , aangezien je cilinder absoluut niet met de uitlaat overeen komt , en dus nooit goed zal lopen zo..

Die 2 andere veren heb ik in een andere kopeling gehad die uit mijn bromblok kwam.
Die groene liep het best.
voor de rode en gele moet hij veel toeren maaken voordat hijj weg kwam.

Ook zal de uitlaat niet zo goed overeenkomen het is maar voor een tijdje.
Wat zal ik gaan met andere uitlaat?
 
wat is er met je bromblok dan?

maak die dan gewoon klaar ;)

bromblok is nu leeg carter en moet weer gevult worden maar als er een mot in je portomonee logeert dan kan je je carter ook niet vullen:r

En ik heb nog 5 tientjes en die wou ik in een 2e handse goed uitziendeuitlaat steken om wat sneller te gaan.
 
Last edited:
Inderdaad wat Melf zegt, gewoon even rondtuffen hiermee totdat je centen hebt om je goede blok op te bouwen.
Als je dit blok nu gaat opvoeren: 5 tientjes al voor een uitlaat.
Dan misschien toch maar de vertanding erbij pakken.
En dan misschien ook nog maar de cillinder.

Dan ben je bijna net zoveel kwijt.
 
Back
Top