Vivacity rijd met volgas sloom

Ik ben eens bezig geweest met een Vivacity die ook zo wisselend reed.
Wanneer ie goed in zijn powerband kwam, reed ie als een speer.
Inderdaad, dat lukte beter wanneer ie koud was.
Er zat een lekje in de aansluiting van de uitlaat op de cilinderkop, en er leek ook iets te zijn met het variogebeuren waardoor ie, eenmaal warm moeilijk of niet meer in zijn powerband kwam. Met een geschakelde motor, schakel je 1 of 2 versnellingen terug om weer in de powerband te komen.
Misschien heb je hier iets aan.
 
Ik ben eens bezig geweest met een Vivacity die ook zo wisselend reed.
Wanneer ie goed in zijn powerband kwam, reed ie als een speer.
Inderdaad, dat lukte beter wanneer ie koud was.
Er zat een lekje in de aansluiting van de uitlaat op de cilinderkop, en er leek ook iets te zijn met het variogebeuren waardoor ie, eenmaal warm moeilijk of niet meer in zijn powerband kwam. Met een geschakelde motor, schakel je 1 of 2 versnellingen terug om weer in de powerband te komen.
Misschien heb je hier iets aan.
Het laatste wat je zegt wel. Teminste dat werkte gister nog vandaag niet meer. Als die dan moeilijk ging doen lied ik gas los en gaf weer volgas. Dan wou die er nog wel eens doorheen beuken. Maar dat nu ook al niet meer. En uitlaat is nog goed. Je zou hem haast als nieuw kunnen verkopen. Zit niks van roest of zoiets op
 
Je kan het niet heel goed zien naar als ik je rollen bekijk dan zie ik die rechts onder eerder vierkant is dan dat ie nog rond lijkt.

Als je dan foto's maakt van de spullen. Probeert dan ook daadwerkelijk de delen te pakken die er toe doen.
 
Ik zou de Rollen , de Riem en de Bougie eens vervangen .
En een grotere sproeier lijkt mij ook geen overbodige luxe.
Rollen vervang ik morgen. Sproeier ga ik voor zorgen. Maar hoe kan het dat die scooter altijd zo goed liep en nu ineens niet meer.
Bougie exc doe ik ook nog
Post automatically merged:

Je kan het niet heel goed zien naar als ik je rollen bekijk dan zie ik die rechts onder eerder vierkant is dan dat ie nog rond lijkt.

Als je dan foto's maakt van de spullen. Probeert dan ook daadwerkelijk de delen te pakken die er toe doen.
Heb ik ook geprobeerd
 
Dat heet Slijtage
Rollen vervang ik morgen. Sproeier ga ik voor zorgen. Maar hoe kan het dat die scooter altijd zo goed liep en nu ineens niet meer.
Bougie exc doe ik ook nog
Post automatically merged:


Heb ik ook geprobeerd
Dat heet slijtage , en hoe je er mee rijd , en zo te zien zijn de Rollen van Metrakit, vind dat ook niet echt kwaliteit.
Wil je goede Rollen , neem Malossi , wil je een goede V-Snaar , neem bijv een Dayco.
 
Dat heet Slijtage

Dat heet slijtage , en hoe je er mee rijd , en zo te zien zijn de Rollen van Metrakit, vind dat ook niet echt kwaliteit.
Wil je goede Rollen , neem Malossi , wil je een goede V-Snaar , neem bijv een Dayco.
Nee oké ik snap je.
Maar k vond t gewoon raar dat dat zomaar ineens gebeurt gewoon uit het niets
 
Back
Top