Vivacity naar de brom keuring

KisbeeMike

New Member
Hey allemaal, ben voor een maat van me een Vivacity (2005) van wat onderhoud aan het voorzien. Nou wil hij deze Vivacity naar brom omkeuren, maar ik twijfel of het de moeite waard is om geld in een snorblok te gaan steken. Is er een beetje fatsoenlijk op brom snelheden te rijden met dit blokje?
Ik weet dat je de varioplaat kunt verwijderen en luchtfilter+uitlaat kunt ontgrenzen. Maar is dat voldoende om een beetje met het bromverkeer mee te komen,en rijd dat een beetje met snorvertanding? Of kan ik beter voor hem op zoek gaan naar een bromblok?
hoor graag jullie mening hierover.

EN JA IK BEN BEKEND MET HET SNORBELEID EN HOUD ME HIER OOK AAN, HET GAAT OM EEN OMKEUR BROMMER.

Groeten, Mike
 
Advertisement - register to remove this

Dag mike , naar brom keuren is voor een snorblok natuurlijk niet geweldig maar het kan wel!

Verwijder inderdaad de varioplaat en verander de rollen is naar 6.1 gram (iets in die richting)

Elk blok is natuurlijk anders maar uit persoonlijke ervaringen kan 45/52 geen kwaad op de snorvertanding!
 
Dag mike , naar brom keuren is voor een snorblok natuurlijk niet geweldig maar het kan wel!

Verwijder inderdaad de varioplaat en verander de rollen is naar 6.1 gram (iets in die richting)

Elk blok is natuurlijk anders maar uit persoonlijke ervaringen kan 45/52 geen kwaad op de snorvertanding!
Kijk, bedankt voor de snelle reactie. Zal dat dan eens gaan proberen.

Grt mike
 
Back
Top