Lampje voor is niet vervangen, maar wel doorgemeten en doet het. Dus dat kan het probleem niet zijn.Lampje al eens vervangen?
Welke is de plus? Op mijn voorlamp zit een verbinding voor: grootlicht, dimlicht en de massa.Hoe hoog is de spanning op de plus bij je voorlicht wanneer dit is gebeurd!
Dus op de dimlicht de plus en waar moet ik dan de min op doen? Moet ik dan de ene pin op het dimlicht doen en de andere pin op die van het grootlicht?Dimlicht is je plus daar moet dan 12 volt op staan.
Massa moet 0 volt zijn.
Ja dus de ene op dimlicht ander op grootlicht. En dan kan je het lampje erin houden.Het rode meetsnoer van je multimeter op de witte draad.
Het zwarte meetsnoer van je multimeter op de groene draad.
Top, ja ik ben kleurenblindDe groene draad is massa de wittedraad is het dimlicht.
Ik heb gemeten. En met dimlicht geeft die met V~ (op 200) 1,2 max aan vol gas. En met grootlicht geeft die 11,3 max aan vol gas.Niels probeer eens te googlen naar een v4 meting. Een interessante manier van meten waarmee je 99% van alle storingen op kunt lossen.
Vaak zijn voorbeelden van v4 meting met een lamp dus daarmee zit je meteen goed.
Dit betekent dat je mijn post#6 nog eens moet lezen en uitvoeren!Klopt dit? Kan dit betekenen dat mijn lampje dus gewoon kapot is??
Wat bedoel je met 'In de passende zelf'?Dit bevat dat je mijn post#6 nog eens moet lezen en uitvoeren!
Little late to the party, maar hetgeen wat jij zegt kan ik niet terugvinden (misschien is het aangepast).Wat bedoel je met 'In de passende zelf'?
Ik neem aan dat je het puntje bedoelt met:Wat bedoel je met 'In de passende zelf'?
Hiermee bedoel ik is de fitting nog in orde:
- In de fitting zelf.
Ik heb gemeten. En met dimlicht geeft die met V~ (op 200) 1,2 max aan vol gas. En met grootlicht geeft die 11,3 max aan vol gas.
Ik heb een andere spanningsregelaar er opgezet. En daarmee geeft hij grootlicht max 13,1 zoiets aan. En dimlicht gelijk dus 1,2 max. Dit is dus op vol gas.
Klopt dit? Kan dit betekenen dat mijn lampje dus gewoon kapot is??