V valentijn vivacity New Member 27 December 2024 #1 Hallo mijn 50cc 2takt vivacity uit 2005 wilt niet starten mij carb krijgt geen benzine weet niet waarom er gaat wel benzine door de slangen heen enz weet iemand hoe ik dit moet oplossen of hoe ik de slangen moet aansluiten op de carb
Hallo mijn 50cc 2takt vivacity uit 2005 wilt niet starten mij carb krijgt geen benzine weet niet waarom er gaat wel benzine door de slangen heen enz weet iemand hoe ik dit moet oplossen of hoe ik de slangen moet aansluiten op de carb
T Tim Ark Well-Known Member 27 December 2024 #2 Vacuum kraan controleren op werking. Heb je zelf überhaupt iets geprobeerd?
T Tim Ark Well-Known Member 27 December 2024 #4 Video's op internet bekijken of wegbrengen naar een monteur.
V valentijn vivacity New Member 27 December 2024 #5 Top ga ik zeker doen andre tips voor het opvoeren er van
T Tim Ark Well-Known Member 27 December 2024 #6 Eerst handigheid krijgen voordat je met opvoeren begint. Tip: koop geen Mezoly en DMP onderdelen.
V valentijn vivacity New Member 28 December 2024 #7 Ben wel handig met scooter maar hou er niet van om te kloten met benzine slangen enz
T Tim Ark Well-Known Member 28 December 2024 #8 valentijn vivacity said: Ben wel handig met scooter maar hou er niet van om te kloten met benzine slangen enz Click to expand... Slangen vervangen, makkelijker wordt het niet. Als de benzinekraan goed is, is het geen gekloot. Voor nu heb ik genoeg geschreven. Je zult zelf de handen uit de mouwen moeten steken.
valentijn vivacity said: Ben wel handig met scooter maar hou er niet van om te kloten met benzine slangen enz Click to expand... Slangen vervangen, makkelijker wordt het niet. Als de benzinekraan goed is, is het geen gekloot. Voor nu heb ik genoeg geschreven. Je zult zelf de handen uit de mouwen moeten steken.