als ik jou was zou ik een dr of airsal Eurotkit cil halen, niet de duur en werkt primaDus 70cc erop? Zo ja kan airsal wil niet teveel geld meer uitgeven is voor der bij nu
Post automatically merged:
Of 125cc maar dat kan die krukas debk ik zeler nieg aan of wel
bedenk wel dat als je een snor blok hebt dat je cilinderhemd of carter moet aanpassen om de cilinder passend te maken.als ik jou was zou ik een dr of airsal Eurotkit cil halen, niet de duur en werkt prima
Tja. Dan moet je het hiermee maar rijdend zien te krijgen.Ik bem toxh al een 19mm ik ga dat niet weg doen is biet top spul maar is voor de leuk ervij een 70cc koop ik wel maar ga geen nieuwe carb en filter halen
bij mij paste de airsal eurokit wel op mijn snor blok maar zodra je de kopbouten vast draaide kwamen die cilinderhemden in contact met het carter waardoor ze een klein beetje naar binnen bogen en dus de zuiger heel stroef liep. Ik heb er voor gekozen om de cilinderhemd heel licht te frezen aan de buitenkant en het werkt perfect.Hij rijd prima maar wil meer trekkracht top maakt niet teveel uit
En die airsal je hebt er 2 die eurolot halen dan en hier zit al een andere cil op waar ook stond die die niet op snorcarter past maar paste wel zonder iets te frezen en als die niet past de airsal dan is toch de carter beetje frezen of de cil zelf
Er zijn heus wel cilinders die je goed afgesteld krijgt met een 19mm carburateur als je weet wat je doetDat hele inlaat system slaat eigenlijk helemaal nergens op, complete overkill. Er is geen enkele cilinder die dat ding kan benutten.
Waarom heb je dat hele systeem eigenlijk? Je investeert ontzettend in een inlaat systeem, en je houd de rest zo goed als origineel? Daar schiet je natuurlijk helemaal niets mee op. Wat wil je nou eigenlijk bereiken?
Een goed afgestelde standaard scooter loopt en rijd beter als een opgevoerde die slecht afgesteld staat.
24 kan zelfs nogEr zijn heus wel cilinders die je goed afgesteld krijgt met een 19mm carburateur als je weet wat je doet
Die krijg je nooooooit op zo'n blok. Totaal ander boutpatroon en andere krukas. Trek eerst dat achterlijke filter er eens af en die carb is ook veel te groot. Je hebt voor enkel die uitlaat alleen paar sproeiers nodig want de rest is allemaal al te groot....Of 125cc maar dat kan die krukas debk ik zeler nieg aan of wel
Laat me raden je hebt dit stuk oud ijzer al gekocht zeker? Maar nogmaals die setup is echt een bij elkaar geraapt zooitje waar totaal geen nut in zit. Dus beter gewoon je verlies pakken en als je er nog wat van wil maken zou je die Airsal kunnen pakken of een Malossi sport misschien met een Yasuni R dan kom je misschien vooruit maar nu is het helemaal kut ook met dat powerfilterEn een mezoly 70cc als ik zelf een beetje die cil frees is dag echt troep of kan wel