This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vivacity afstellen

Hoi ik heb nu een viva snor plaat misschien een brom carter maar idk 2005 en wil mijn trekkracht en evt top verbeteren

Mijn setup
Van Malossi
Vsnaar
Vario
Koppeling huis
Dachr rond de 6gram rollen
Gele deukveer
Zwarte trekveer

Naruku 19mm carb met inlaat big bore is de naam dacht ik
60m5 sproeier

Technigas terugloop

50cc cil

Stage 6 grote power luchtdilter niet zn kleine maar een open weet de naam niet precies

Vast iets vergten maar dit is het wel een beetje

Ik heb bijna elke gram rollen en sproeiers van 70 tot 92 maar op 70 loopt die al slecht

Top dacht rond de 60 wat ik al laag vind maar oke

Ik weet technigas en naraku is niet het beste maar ga geen nieuwe kopen

Mijn vraag is dus hoe ik hem beter laat optrekken en evt top verbeteren met afstellen ben ik bezig maar moet zeggen dat ik niet heel veel verschil merk met wit geel drukveer en verschillende trekveren

Attachments

• IMG_2493.jpeg
    430.9 KB · Views: 10
  • IMG_2502.jpeg
    369.8 KB · Views: 9
  • IMG_2231.jpeg
    412.7 KB · Views: 9
  • IMG_2235.jpeg
    618.6 KB · Views: 10
  • IMG_2224.jpeg
    356.1 KB · Views: 11
  • IMG_2144.jpeg
    286.9 KB · Views: 11
Dus 70cc erop? Zo ja kan airsal wil niet teveel geld meer uitgeven is voor der bij nu
Post automatically merged:

Of 125cc maar dat kan die krukas debk ik zeler nieg aan of wel

Last edited:
Nee, die waardeloze carburateur eraf en weg met de powerfilter. Eerst nadenken en dan pas spullen aanschaffen. Dus vanaf nu een standaard carburateur en standaard luchtfilterbak.

Pas op een dikke 70cc neem je een 17.5 carburateur. Op Peugeot is alles daarboven volstrekt onnodig.

Dus 70cc erop? Zo ja kan airsal wil niet teveel geld meer uitgeven is voor der bij nu

Of 125cc maar dat kan die krukas debk ik zeler nieg aan of wel
als ik jou was zou ik een dr of airsal Eurotkit cil halen, niet de duur en werkt prima

als ik jou was zou ik een dr of airsal Eurotkit cil halen, niet de duur en werkt prima
bedenk wel dat als je een snor blok hebt dat je cilinderhemd of carter moet aanpassen om de cilinder passend te maken.

Hij rijd prima maar wil meer trekkracht top maakt niet teveel uit

En die airsal je hebt er 2 die eurolot halen dan en hier zit al een andere cil op waar ook stond die die niet op snorcarter past maar paste wel zonder iets te frezen en als die niet past de airsal dan is toch de carter beetje frezen of de cil zelf

bij mij paste de airsal eurokit wel op mijn snor blok maar zodra je de kopbouten vast draaide kwamen die cilinderhemden in contact met het carter waardoor ze een klein beetje naar binnen bogen en dus de zuiger heel stroef liep. Ik heb er voor gekozen om de cilinderhemd heel licht te frezen aan de buitenkant en het werkt perfect.

Dat hele inlaat system slaat eigenlijk helemaal nergens op, complete overkill. Er is geen enkele cilinder die dat ding kan benutten.

Waarom heb je dat hele systeem eigenlijk? Je investeert ontzettend in een inlaat systeem, en je houd de rest zo goed als origineel? Daar schiet je natuurlijk helemaal niets mee op. Wat wil je nou eigenlijk bereiken?

Een goed afgestelde standaard scooter loopt en rijd beter als een opgevoerde die slecht afgesteld staat.

Gekocht toen ik een bijbaan had en het leuk cond ermee te werken maar nu is meer heel soms rondje maar teveel geld al om bem te verkooen. Dus hou hem alleen ga ik er niet weer 400€ instoppen vandaar dat ik die hou en heb

Er zijn heus wel cilinders die je goed afgesteld krijgt met een 19mm carburateur als je weet wat je doet

Er zijn heus wel cilinders die je goed afgesteld krijgt met een 19mm carburateur als je weet wat je doet
24 kan zelfs nog

Airsal t6, en een yasuni r oid.

De Airsal is lastig te krijgen tegenwoordig. Maar met zo iets zit je tenminste een beetje in de buurt van wat er met zon inlaat bedoeld word, en krijg je het misschien nog enigszins afgesteld.

En een mezoly 70cc als ik zelf een beetje die cil frees is dag echt troep of kan wel
Laat me raden je hebt dit stuk oud ijzer al gekocht zeker? Maar nogmaals die setup is echt een bij elkaar geraapt zooitje waar totaal geen nut in zit. Dus beter gewoon je verlies pakken en als je er nog wat van wil maken zou je die Airsal kunnen pakken of een Malossi sport misschien met een Yasuni R dan kom je misschien vooruit maar nu is het helemaal kut ook met dat powerfilter

Past alleen maar power filter erop en dit was ene leer projecht heb dingen gekocht ga niet nog meer kopen en nee heb geen mezoly gekocht maar voor die 3d permaand waar ik er 20min op rij ga ik geen honderden euro ermee aan uit geven ik vraag voor een oplossing met wat ik heb niet wat ik wel moet kopen en wat ik heb kut is