Vivacity 70cc

Status
Not open for further replies.

DJ..Muxx.0r

Well-Known Member
Goedendag ik heb viva city met tot nu een 70cc stage 6 pro

Ik had een vraagje of misschien mensen mij konden helpen met het afstellen van me scooter met de 70cc en ook mij kunnen wijzen op onderdelen die meestal wel nodig zijn voor als je een 70cc heb zodat er geen onder delen overleden raken.

Alvast bedankt, Groeten DJ
 
Advertisement - register to remove this

Laat die koppeling nou maar origineel. Drukveer trekveren rollen sproeiers is allemaal testen, men kan je hier hooguit een richtlijn geven waar je mee kan beginnen.

Terugloper is altijd opvallend, of je nou 50cc of 150cc rijdt bij wijze van. Je hoort het sowieso en je ziet het natuurlijk ook. Je haalt er (als je de juiste hebt natuurlijk!) wel meer mee uit je cilinder.

Ben je Nederlander of Belg?
 
is zonde van extra geld in nieuwe koppeling te pompen terwijl je dan beter je vario update voor bv 1 met grotere rollen die niet snel slijt.
 
autowheely kan moeilijk met viva:p ik had hiervoor een runner 50cc met sito+, die trok dikke autowheely. Nu heb ik een viva met gianelli en dik afgestelt voor een dikke optrek maar alsnog geen autowheely. Het is wel zeker mogelijk maar moeilijk om eerlijk te zijn.
 
autowheely kan moeilijk met viva:p ik had hiervoor een runner 50cc met sito+, die trok dikke autowheely. Nu heb ik een viva met gianelli en dik afgestelt voor een dikke optrek maar alsnog geen autowheely. Het is wel zeker mogelijk maar moeilijk om eerlijk te zijn.


aha maar het is wel simpeler om wheely te doen dan ? btw nog ff korte vraag ken ik mijn standaart uitlaat voor een paar daagjes niet ff op me 70 cc zetten of denkje dat dat niet goed gaat ?

Ik ben namelijk me sito aan het lassen omdat die niet paste op me 70cc blok iemand ervaringen daar mee ?
 
huh ? dat is wel raar want ik heb hem bij jrs gekocht als jullie die zaak kennen en die zij dat die paste en goed was voor peugeot maar die zat orgineel op de standaart cilinder en op de 70cc die 6 graden meer gedraaid is pasde hij dus niet in 1 keer
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top