This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vivacity 50cc 2t 2005 opvoeren

Hoi ik ben zelf ook redelijk nieuw, snellere optrek heeft vooral te maken met de rolletjes , dus ik zou aanraden een andere variateur te kopen en die te monteren. je hebt hier echter wel een blokkeersleutel voor nodig maar die kan je op kparts vinden.
 
onjuist op basis van? ik heb zelf een vivacity die helemaal standaard was en maar 50 liep heb de varioplaat eruit gehaald en een nieuwe variateurset en hij loopt nu 65/70 .
Post automatically merged:

En optrek heeft juist alleen maar te maken met rolletjes hoe lichter de rolletjes hoe harder je optrekt , hoe zwaarder de rolletjes hoe slomer je optrekt maar hoe hoger je topsnelheid uiteindelijk is . de sleutel is om een gewicht rolletjes te vinden die het beste bij de setup past.
 
Reactions: db_
Een sport variateur verbeterd de prestaties.

Het is niet zo dat je met lichtere rollen harder optrekt. Je zoekt het juiste gewicht zodat de scooter op alle toerentallen juist presteert.

Jij suggereert dat ik met willekeurige lichtere rollen altijd de optrek verbeter.
 
Nee ik bedoelde dat een variateur van : malossi / polini / stage 6 de optrek verbeterd
Post automatically merged:

was ik er vergeten bij te zetten ik heb zelf een stage 6 variateur
 

zwaardere rolletjes is hogere top??
 
Nee ik bedoelde dat een variateur van : malossi / polini / stage 6 de optrek verbeterd
Post automatically merged:

was ik er vergeten bij te zetten ik heb zelf een stage 6 variateur
Stop er maar mee
Zo werkt de overbrenging van een scooter totaal niet. Dat zijn de schoolpleintuners uitspraken die met hun dr70 ook 18pk halen

Een scooter kan onmogelijk harder.optrekken zonder de topsnelheid te verhogen. Dus een scooter harder laten optrekken gaat altijd met meer dingen samen dan alleen een paar rolletjes vervangen