Oza
New Member
Hallo ik heb een vivacity 2t snor uit 2006.
Ik heb het probleem dat als ik hem start etc doet die het goed maar als ik ff ga rijden gaat die na een tijdje raar doen, hij reageert ineens niet op gas en gaat laag in toeren en valt uit. ik kan hem dan niet gelijk starten en na ff wachten start die weer. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen zodat die weer normaal rijd?
Het volgende heb ik gedaan/veranderd:
Nieuwe bougie
Nieuwe membraan
Nieuwe pakkingen bij het membraan
Nieuwe pakking van het spruitstuk naar de carb
Nieuwe carb gehaald 17mm (vorige was ook 17mm)
Van sproeier 50 naar 52
Nieuwe luchtfilter element
Zelf gaan mengen
Toen die uitviel gelijk bougie dop eruit gehaald en oude bougie erin om te kijken of die vonkt en dat deed die, las dat als die dat niet deed dat het aan de bobine kon liggen.
Ik hoor het graag.
Ik heb het probleem dat als ik hem start etc doet die het goed maar als ik ff ga rijden gaat die na een tijdje raar doen, hij reageert ineens niet op gas en gaat laag in toeren en valt uit. ik kan hem dan niet gelijk starten en na ff wachten start die weer. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen zodat die weer normaal rijd?
Het volgende heb ik gedaan/veranderd:
Nieuwe bougie
Nieuwe membraan
Nieuwe pakkingen bij het membraan
Nieuwe pakking van het spruitstuk naar de carb
Nieuwe carb gehaald 17mm (vorige was ook 17mm)
Van sproeier 50 naar 52
Nieuwe luchtfilter element
Zelf gaan mengen
Toen die uitviel gelijk bougie dop eruit gehaald en oude bougie erin om te kijken of die vonkt en dat deed die, las dat als die dat niet deed dat het aan de bobine kon liggen.
Ik hoor het graag.