Viva City Compleet ontgrenzen

Status
Not open for further replies.

DJ..Muxx.0r

Well-Known Member
Ik heb gezocht met de search maar kan alleen maar vinden van dat ik me vario ring eruit moet halen en me prop van me uitlaat.
Nou me vario ring is er uit.
En me prop van me uitlaat (sito 703) kom ik niet bij en zou me gods niet weten hoe die er uit moet.
maar hij rijd nu maar 50 en ik zou graag wat harden willen gaan voor de rest trekt hij snel genoeg op etc. maar ik zou graag rond de 75 a 80 willen rijden.
zou iemand mij misschien kunnen vertellen waar er nog meer begrenzers in die viva city zitten die ik kan verwijderen of een goedkopen manier om hem sneller te laten rijden ?

alvast bedankt ;)
 
Advertisement - register to remove this

die prop moet er hoe dan ook uit.

als je wiltr sleutelen zul je toch moeten zorgen dat je het juiste gereedschap hebt , anders kun je er beter afblijven en het laten doen..

varioring zit er niet in.

wat er wel in zit en hoe dat moet kun je gewoon met de search vinden , dus gebruik die maar even ;)
 
inlaatspruitstuk

peugeot is ook begrenst op de inlaat. je moet aleen je cilinder verwijderen om ,m los te maken omdat er 1 boutje van de 4 niet los kan.Draai de overige 3 los na verwijderen cilinder'en draai spruitstuuk linksom zodat boutje los gaat. Voor montage eerst 'STOPPER" OP MEMBRAAM DOORBUIGEN totdat ie net in ,t carter past.......dan gaat ie vast beter............;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top